جایگزین امباپه در رئال مادرید +عکس

رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی امسال تمام تلاش خود را برای جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن انجام داد اما نهایتاً باشگاه فرانسوی اجازه جدایی این بازیکن را صادر نکرد تا این انتقال نهایی نشود.

با این حال به نظر می‌رسد که همچنان کیلیان امباپه هدف اصلی نقل و انتقالاتی لوس بلانکوس محسوب می شود و در واقع باشگاه رئال مادرید قصد دارد در تابستان آینده جذب این بازیکن را نهایی کند. این در حالی است که باشگاه فرانسوی نیز تمام تلاش خود را برای راضی کردن کیلیان امباپه به منظور تمدید قرارداد انجام می‌دهد و در واقع باید احتمال ماندگار شدن او در پارک دو پرنس را نیز در نظر گرفت.

جایگزین امباپه در رئال مادرید +عکس

در همین راستا گاتزتا دلو اسپرت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه رئال مادرید برای کیلیان امباپه جایگزین پیدا کرده و قصد دارد در صورت ناکامی در جذب این بازیکن برای به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن از ناپولی تلاش کند؛ ستاره ای که موثرترین بازیکن سری آ در فصل جاری بوده و در 6 بازی آمار 6 گل و 1 پاس گل را از خود به ثبت رسانده است. همچنین گاتزتا از منچستر یونایتد، منچسترسیتی، چلسی و پاری‌سن ژرمن به عنوان دیگر تیم های خواهان ویکتور اوسیمن نام برده است.