اظهارات سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره کاپیتان کوبا

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی به میزبانی کشور بلغارستان موفق به شکست سه بر یک تیم کوبا شد.

بهروز عطایی در ارزیابی بازی مقابل کوبا گفت: بازی سختی مقابل کوبا داشتیم؛ به‌خصوص در ست‌های سوم و چهارم. کاپیتان کوبا بهترین بازیکن این تیم بود که از روز اول مسابقات مصدوم شد. او امروز از اواسط ست سوم به بازی رسید و جریان بازی را عوض کرد تا جایی که کار تیم ایران سخت شد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان افزود: کوبا تیمی پرقدرت با پتانسیل بالاست. اسپک‌های با ارتفاع بالا، دفاع بلند و فیزیک خوب از جمله نقاط قوت این تیم است. شاید کوبا سازمان‌دهی درستی نداشتند که در این دوره از مسابقات موفق نبودند.

اظهارات سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره کاپیتان کوبا

عطایی از عملکرد جوانان ایران هم ابراز رضایت کرد و تصریح کرد: فکر می‌کنم بازیکنان ایران امروز تا حد قابل توجهی بهتر از گذشته بازی کردند و موفق شدند تیم قدرتمند کوبا را شکست دهند.

وی با اشاره به مصدومیت توخته گفت: توخته در حین دفاع، فرود بدی داشت و دچار ناراحتی از ناحیه مچ پا شد. خوشبختانه مصدومیت او جدی نیست و امروز هم در ادامه بازی وارد زمین شد و به تیم کمک کرد. قطعا او به بازی فردا می‌رسد.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص آخرین بازی ایران در مسابقات قهرمانی جهان هم گفت: بازی آخر مقابل کانادا بازی مهمی برای تیم ایران است. کانادا تیم منظمی است اما سعی می‌کنیم در این بازی به پیروزی برسیم تا با برد مسابقات را به پایان ببریم.