اخبار استقلال| رجز خوانی سرپرست استقلال بعد از قرعه کشی لیگ برتر

بیژن طاهری در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: همه ۱۶ تیم حاضر در مسابقات امید دارند که بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. هیچ تیمی نیامده که در پایان فصل به دسته پایین تر سقوط کند و همه تلاش می کنند تا بتوانند به هدفی که به دنبال آن هستند برسند.

بیژن طاهری در ادامه خاطرنشان کرد: برای استقلال فرقی نمی کند که هفته اول یا آخر با کدام تیم بازی می کند اما باید تا پایان فصل با همه تیم ها بازی کند. هدف ما قهرمانی در پایان این فصل است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در مورد دغدغه اصلی کادر فنی یعنی زمین تمرین گفت: مشکلات استقلال در خصوص زمین مربوط به امسال نیست. چند سال پیش هم که من در تیم بودم همین مشکل وجود داشت و قبل از این هم این معضل همیشه با استقلال بود. در حال حاضر در زمین خیریه عمل تمرین می کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاق خواهد افتاد؟

و در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در آینده نزدیک به زمین صنایع دفاع برید گفت: در این خصوص بزرگان استقلال در حال رایزنی هستند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

رجز خوانی سرپرست استقلال بعد از قرعه کشی لیگ برتر

طاهری در پاسخ به این پرسش که جلسه امروز آجرلو و مجیدی به کجا انجامید گفت: مدیرعامل و سرمربی جلسه خوبی را برگزار کردند. کادر فنی در مورد حضور بازیکنان جدید تصمیم خواهد گرفت و من چون در قرعه کشی بودم از پایان جلسه خبری ندارم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال امسال قهرمان خواهد شد یا خیر گفت: امیدوارم که امسال استقلال بتواند با غلبه بر مشکلاتش قهرمان شود. چند سال است که دل هواداران این تیم خون شده و آرزو می کنم این تیم در این فصل سر و سامان پیدا کرده و به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.