بنتو: از این که پیروزی‌مان را از دست دادیم، ناراحتم

تیم‌ملی فوتبال ایران امروز سه‌شنبه در چهارمین دیدارش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل کره‌جنوبی با نتیجه یک، یک متوقف شد. پائولو بنتو ، سرمربی کره‌جنوبی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بین دو تیمی که روش های متفاوتی داشتند بود. ما در نیمه اول بهتر بازی کردیم ولی پس از گل ایران واکنش خوبی داشت و دقایق سختی پشت سر گذاشتیم. ما به بازی برگشتیم و بازی را به خوبی کنترل کردیم. ما می‌توانستیم در دقایق پایانی گل بزنیم ولی فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود.

او افزود: من احساس متضادی دارم. هم این که یک امتیاز در یک بازی سخت گرفتیم خوشحالم و هم از این که پیروزی‌مان را از دست دادیم، ناراحتم. ما بازی سختی داشتیم که در لحظاتی از بازی خوب بودیم و پس از گل هم ایران بهتر بود و واکنش خوبی به گل داشت. ما در آماده‌سازی‌مان برای بازی انتظار دیگری داشتیم. الان جایگاه خوبی داریم و امیدوار به بازی‌های آینده هستیم.

سرمربی کره‌جنوبی در پاسخ به این سوال که چرا از ضدحملات استفاده نکردند، گفت: ما می‌دانستیم مقابل تیمی خوب بازی می‌کنیم. ایران واکنش خوبی به گل خورده داشت و لحظات سختی در بازی داشتیم. ما در یافتن فضا در دفاع ایران مشکل داشتیم ولی پس از گل ایران به دروازه ایران نزدیک شدیم و موقعیت ایجاد کردیم.

بنتو: از این که پیروزی‌مان را از دست دادیم، ناراحتم

بنتو در پاسخ به این سوال که چرا در این بازی دفاعی ظاهر شدند و ایران بازی را در اختیار داشت، بیان کرد: بخشی از صحبت‌ها درست است چرا که ایران پس از گلی که دریافت کرد بازی را در اختیار گرفت. در نیمه اول ما بازی را در اختیار داشتیم. استراتژی ما یک استراتژی نرمال بود. ما لحظات زیادی داشتیم که بازی را کنترل کردیم و خوب عمل کردیم. البته از طرف دیگری می‌دانستیم تیم روبه رو قدرتمند است و لحظات سختی داشتیم چرا که ایران دو توپ به تیرک دروازه زد و شانس آوردیم. همچنین ما در دقایق پایانی موقعیت خوبی را از دست دادیم. من فکر می‌کنم که نتیجه خوب و عادلانه‌ای در یک بازی متعادل رخ داد.