لایو جنجالی بازیکن پرسپولیس درباره کنسل شدن سفر به عربستان

در شرایطی که کاروان تیم پرسپولیس قرار بود طبق هماهنگی های قبلی ساعت 11 صبح تهران را به مقصد ریاض کند اما ناهماهنگی‌ها سبب شد تا این پرواز با تاخیر مواجه و نهایتا منتفی شود تا یحیی و شاگردانش مجبور به بازگشت از فرودگاه شوند. اتفاقی که باعث ناراحتی قرمزها شده و واکنش آنها را در پی داشته است.

ساعاتی بعد از استوری یحیی گل‌محمدی، سیامک نعمتی در صفحه اینستاگرامش به کارشکنی عربستانی‌ها واکنش نشان داد و اعلام کرد که پاسخ این کارشکنی ها را در زمین بازی خواهیم داد.

نعمتی در لایو اینستاگرامی‌اش، خطاب به فالوئرهای صفحه‌اش گفت: "ما به مبارزه در شرایط سخت و نابرابر عادت کردیم و حتما پاسخ این کار سعودی ها را در زمین الهلال عربستان با برتری مقابل آنها خواهیم داد."

لایو جنجالی بازیکن پرسپولیس درباره کنسل شدن سفر به عربستان

سیامک نعمتی در حالی به کارشکنی سعودی ها اینگونه واکنش نشان داد که صبح امروز افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس کارشکنی عربستانی ها و نداشتن ارتباط لازم در ای اف سی را عامل این تاخیر دانسته بود اما به نظر می‌رسد برخی ناهماهنگی‌ها هم در تیم ماجرا تاثیرگذار بوده‌اند.

شنیده ها حاکی از این است که مشکل اصلی در راه این تاخیر چند ساعته و بازگشت قرمزها به منازل، همان مشکل تکراری در سفر به گوای هند است که فرودگاه ریاض مانند هندی‌ها اجازه فرود به هواپیمای حامل بازیکنان پرسپولیس را نداده است.