انتقال من به این باشگاه در طالع من بود+عکس

در سال های اخیر همیشه اخباری در مورد احتمال انتقال اولیویه ژیرو به تیم هایی چون اینتر و یوونتوس شنیده شده بود، اما در نهایت این مهاجم فرانسوی و 34 ساله در تابستان امسال با روسونری به توافق دست یافت. اولیویه ژیرو در مصاحبه ای در مورد کار کردن در فصل گذشته زیر نظر توماس توخل و البته انتقال به جمع بازیکنان میلان صحبت کرده است.

انتقال من به این باشگاه در طالع من بود+عکس

اولیویه ژیرو گفت: "توماس توخل با موفقیت های خود دوباره آرامش و اعتماد به نفس را برای تیم به ارمغان آورد. وقتی پیروز می شوید شرایط همیشه راحت تر است، بنابراین ما این اعتماد به نفس را گام به گام در تیم ایجاد کردیم. ما فصل گذشته را قوی و محکم به پایان رسانده، در نهایت به مقام چهارمی لیگ برتر رسیدیم و فاتح لیگ قهرمانان هم شدیم، پس دیگر چه می توانید بگویید.

انتقال به میلان؟ من در آستانه پیوستن به اینتر بودم. اما خبرنگاران در اولین مصاحبه ام بعد از انتقال به باشگاه از من در این رابطه سوالاتی پرسیدند و البته پاسخ من منفی بود. من آن روز گفتم که این انتقال سرنوشت من نبوده و خدا برای همه افراد روی کره زمین برنامه دارد، پس رفتن به باشگاه اینتر در طالع من نبوده است. در پایان من معتقدم که ما وظیفه خود را انجام می دهیم و خدا مسیر را تعیین می کند. من از خداوند خواستم کمک کند تصمیم درستی در مورد آینده بگیرم. پشنهاد میلان از راه رسید و این یک فرصت فوق العاده برای انتقال به این باشگاه بود."