کاویانپور: الهلال از قدیم قوی و مدعی بود

شنبه شب در یکی از مهمترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

حامد کاویانپور که با پیراهن پرسپولیس یک گل خاطره انگیز به الهلال عرستان زده است در خصوص تقابل دوباره این تیم‌ها صحبت‌های جالبی مطرح کرد که شرح آن‌را در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال برود. این دیدار را چطور می‌بینید؟

کاویانپور:  الهلال از قدیم قوی و مدعی بود

در این دیدار دو قدرت فوتبال آسیا برابر هم قرار می‌گیرند و به طور حتم تمرکز کل فوتبال آسیا به این دیدار خواهد بود. به طور حتم بازی جذابی را هم شاهد خواهیم بود.

سفر به عربستان هم مانند همیشه برای خودش داستان شده بود. این موضوع در روند تیم تاثیر خواهد داشت؟

این داستان‌ها از قدیم بود اما وقتی فوتبال حرفه‌ای می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا دم از بازی جوانمردانه می‌زند این مسائل را ببیند. در فوتبال حرفه‌ای دنیا فکر می‌کنم این مسائل منسوخ شده است.

نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

فکر می‌کنم پرسپولیس برنده این دیدار باشد. پرسپولیس در سال‌های اخیر آنقدر خوب کار کرده که بزرگترین تیم‌ها هم از ما می‌ترسند و به طور حتم پتانسیل برتری در این دیدار را داریم.

الهلال هر سال با جذب بازیکنان چند ۱۰ میلیون دلاری سعی دارد برای قهرمانی در آسیا گام بردارد. این موضوع را چطور می‌بینید؟

الهلال از قدیم تیم قوی و مدعی بود اما اگر دقت کرده باشید ما همیشه مقابل آنها یک سر و گردن بالا تر بودیم و بردهای مقتدرانه زیاد داشتیم.

به طور حتم گل شما به الهلال هم یکی از خاطرانگیز ترین صحنه‌ها در تقابل با الهلال است؟

واقعا خاطره شیرینی بود. ما توانستیم در شرایط حساسی آن تیم را شکست دهیم و در آن روز بازی را بردیم. خوشحالم که توانستم آن گل را بزنم و دل هواداران را شاد کنم.

آن زمان الدعایه یکی از برترین دروازه‌بان‌های آسیا بود که دروازه‌اش را باز کردی.

او واقعا دروازه بان خوبی بود و همان روز هم عملکرد خوبی داشت اما روز ما هم بود و توانستیم ببریم.

ولی انصافا گل زیبایی زدی. در مورد آن صحبت کن.

علی کریمی در آن صحنه عملکرد خوبی داشت و مانند همیشه پاس دقیق و خوبی را رو به عقب فرستاد که من هم شوت زدم و خوشحالم که به گل تبدیل شد.

فکر می‌کنی فردا هم پرسپولیسی‌ها مقابل الهلال خوشحال باشند؟

قطعا. ما بهترین تیم آسیا هستیم. الهلال تیمی است که به بازیکن متکی است اما ما نفرات خوبی داریم و به معنای واقعی تیم خوبی هستیم. می توانم بگویم که بهتر از الهلال هستیم و آنها را شکست خواهیم داد.