یزدانی:  رقم قرارداد کشتی گیران کامل پرداخت می‌شود

رضا یزدانی  سرمربی تیم ملی کشتی آزاد صنایع مازندران در بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با بیان این مطلب افزود: هفته پیش قرعه کشی رقابت‌های لیگ برگزار شد و ما در یگ گروه چهار تیمی قرار گرفتیم، اما از آنجا که هدفی جز قهرمانی نداریم با احترام به همه تیم‌های حاضر چندان توجه به قرعه نداشتیم.

دارنده ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز جهان تصریح کرد: خداراشکر شرایط تیم صنایع مازندران در این فصل از مسابقات لیگ راضی کننده است، به هر حال تیم ما برای قهرمانی بسته شده است. می‌جنگیم تا بتوانیم هم قهرمان مسابقات شویم و هم از اعتبار به پشتوانه سازی در کشتی کمک کنیم.

وی ادامه داد: اردوی تیم از امروز (شنبه) در شهر جویبار آغاز شده و منتظر اعلام رسمی آغاز مسابقات از سوی لیگ هستیم تا بر اساس آن برای اردوی‌های آتی نیز برنامه ریزی کنیم.

دارنده ۳ مدال طلای بازی‌های آسیایی درباره رقم قرارداد کشتی گیران عنوان کرد: مبلغ قرارداد کشتی گیران را طوری ثبت کرده و می‌کنیم که توان پرداخت آن را داشته باشیم، اینطور نیست که رقمی را به کشتی گیری پیشنهاد بدهیم، اما توان پرداخت آن را نداشته باشیم.

یزدانی:  رقم قرارداد کشتی گیران کامل پرداخت می‌شود

یزدانی خاطرنشان کرد: در صورت مهیا بودن شرایط برای مرحله نیمه نهایی و نهایی چند کشتی گیر عنوان دار به تیم اضافه خواهد شد و ان شاالله پس از قهرمانی در لیگ به دنبال سکوی نخست جام باشگاه‌های جهان هستیم.

گفتنی است پس از مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور تیم‌ها به شرح زیر در ۴ گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌های برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند:

گروه الف: سهند ارس – آکادمی کشتی نادری خادم- هیئت کشتی لرستان
گروه ب: صنایع مازندران – ستارگان ساری- خراسان جنوبی- مقاومت تهران
گروه ج: دانشگاه آزاد اسلامی- شهید صدرزاده- فرم دمای اراک- جوانان البرز
گروه د: فولادین ذوب آمل – پاس ناجا- آلومینیوم حکمتی