بیوگرافی کوین یامگا بازیکن جدید استقلال+عکس و فیلم

کوین یامگا که شب گذشته با عقد قراردادی دو ساله رسما به استقلال پیوست بازیکن دو رگه فرانسوی-کامرونی است که در پست دفاع راست بازی می کند و توانایی بازی در دو پست وینگر چپ و راست را نیز دارد.

کوین یاماگا با قامت ۱۸۷ سانتی متری اش، از فیزیکی مناسبی برای بازی در کناره های برخوردار است.

سابقه بازی کوین یاماگا

کوین یاماگا در تیم های همچون کیه وو و سیه نا ایتالیا بازی کرده و در آخرین تیم او وایله دانمارک بوده که برای مدتی نیز با سعید عزت اللهی هم بازی شده است.

بیوگرافی کوین یاماگا بازیکن جدید استقلال+عکس و فیلم

وی  تا ژوئن ۲۰۲۲ یعنی تابستان سال بعد با تیم وایله قرارداد دارد اما باشگاه وایله برای درآمدزایی از او بی میل به فروش این بازیکن نیست. ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت ۳۸۵ هزار دلار ذکر شده که به نظر می رسد استقلالی ها برای جذب او و پرداخت مبلغ رضایتنامه ش می بایست حدود ۵۰۰ هزار دلار کنار بگذارند.

باشگاه وایله کلوب دانمارک با اشاره به جدایی آرتور کوین یامگا، بازیکن فرانسوی – کامرونی خود اعلام کرد: «باشگاه ویل کلوب به یامگا اجازه جدایی و توافق با تیم دیگر را می‌دهد، اما هنوز توافقی با باشگاه دیگر صورت نگرفته است. با توجه به اینکه یامگا فرصت بازی کردن پیدا نکرد و دنبال بیشتر بازی کردن است، بعید نیست تغییر تیم بدهد.

کوین یاماگا

یامگا در طول دوران بازی‌ خود هیچ‌وقت دچار جزئی‌ترین مصدومیتی هم نشده و این موضوع نشان از فیزیک بسیار خوب وی دارد.

کوین یاماگا در استقلال

کوین یامگا پس از موفقیت در تست‌ پزشکی، با حضور در ساختمان باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، با امضای قراردادی دوساله به استقلال پیوست.

یامگا سابقه حضور در لیگ‌های دانمارک، پرتغال، فرانسه و ایتالیا را در کارنامه خود دارد.

 

حجم ویدیو: 37.29M | مدت زمان ویدیو: 00:05:11