مشکل بزرگ کوین یاماگا شاه ماهی خارجی استقلال

کوین یاماگا مدافع فرانسوی تیم استقلال که جمعه شب گذشته قراردادش را با تیم استقلال به صورت رسمی امضا کرد برای حضور در هفته اول مسابقات لیگ برتر است نیازمند داشتن برگه آی تی سی از فدراسیون فوتبال دانمارک است.

یاماگا که از تیم وایله دانمارک به استقلال آمده تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر دانمارک این تیم را همراهی کرده و سپس با فسخ قرارداد از این تیم جدا شده و به استقلال آمده لذا باید برگه آی تی سی فدراسیون فوتبال دانمارک را داشته باشد.

مشکل بزرگ کوین یاماگا شاه ماهی خارجی استقلال

در این ارتباط شنیدیم درخواست آی تی سی یامگا از فدراسیون فوتبال دانمارک مستلزم داشتن شماره PL از سازمان لیگ است که پس از ثبت قرارداد یامگا در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کشورمان و دریافت این شماره برای گرفتن آی تی سی اقدامات لازم انجام می‌شود.

ناگفته نماند به محض دریافت این شماره باشگاه استقلال برای دریافت آی تی سی اقدام خواهد کرد و با توجه به تعطیلی امروز و فردا(روزهای شنبه و یکشنبه) در دانمارک به احتمال زیاد این اتفاق روز دوشنبه رخ خواهد داد.

دیدار تیم های استقلال و هوادار روز چهارشنبه هفته جاری ۲۸ مهر از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار می شود که با توجه به فاصله باقی مانده این احتمال زیاد است که تا آن زمان آی تی سی یامگا رسیده و بتواند استقلال را در دیدار مقابل حریف همشهری‌اش همراهی کند.