خنده حامد لک بعد از باخت پرسپولیس جنجالی شد

مرتضی فنونی‌زاده در مورد شکست ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و الهلال مقتدرانه صعود کرد. متأسفانه پرسپولیس با احتیاط زیادی وارد میدان شد و در عمل با ترکیب ۴-۲-۳-۱ به میدان رفت. در واقع پرسپولیس فقط یک مهاجم به نام آل‌کثیر داشت و وحید امیری خسته قرار بود در حملات به آل کثیر اضافه شود. متأسفانه باید بگویم ضعیف‌ترین بازی ۳۰ سال اخیر پرسپولیس را مقابل الهلال شاهد بودیم.

وی افزود: در این شکست نمی‌توانیم فقط کادر فنی و بازیکنان را مقصر دانست. بازیکنان زحمت خود را کشیدند اما خبری از انسجام تیمی در پرسپولیس نبود. پرسپولیس ۳ گل خورد و ۴ گل نخورد. دروازه‌بان الهلال حتی یکبار هم به زمین هم نیفتاد. سلمان فرج یک هافبک دفاعی فوق‌العاده در الهلال عربستان است  که به خوبی بازیسازی هم کرد حتی عرق هم در این بازی نکرد اما بازیکنان پرسپولیس عجولانه بازی کردند به هر حال این بازی به پایان رسید و امیدوارم چنین بازی‌های ضعیفی را از پرسپولیس در لیگ برتر شاهد نباشیم.

پرسپولیس و الهلال

فنونی‌زاده با اشاره به قدرت تیم الهلال عنوان کرد: پرسپولیس با الهلال بازی می‌کرد به منچستر یونایتد، الهلال در مرحله گروهی چهار گل از استقلال تاجیکستان خورده بود پس تیمی شکست‌ناپذیر نبود اما دست بسته کادر فنی پرسپولیس، جدا شدن بازیکنان تراز اول از این تیم و خستگی بازیکنان باعث شد شاهد چنین نمایش ضعیفی از پرسپولیس باشیم. فقط یک شوت آل‌کثیر به سمت دروازه الهلال زد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بی‌انگیزگی و بی‌تفاوتی برخی بازیکنان گفت: من اگر جای سرمربی پرسپولیس بودم مهدی ترابی را در دقیقه ۸ تعویض می‌کردم او خیلی بی‌تفاوت بازی می‌کرد. وحید امیری هم فوق‌العاده خسته بود. شاید بهتر بود امیری در دفاع راست بازی می‌کرد. اما از نیمکت نشینی مهدی عبدی در این بازی تعجب کردم. ما پیشکسوتان پرسپولیس از این باخت ناراحتیم و شرمنده هواداران شدیم و از آن ناراحت‌تر اینکه حتی ناراحتی این شکست در چهره بازیکنان پرسپولیس دیده نمی‌شود.

وی تأکید کرد: فوتبال بازی جوانمردانه است و بعد از باخت هم باید با حریف دست داد و این کار اشکالی ندارد اما اینکه حامد لک با لبی خندان با سالم الدوساری دست می‌دهد ناراحت‌ کننده است حداقل بازیکنان پرسپولیس باید ناراحتی و غم این شکست را در چهره‌شان می‌دیدیم آن مسابقه‌ای که یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های تاریخ پرسپولیس بود به هیچ عنوان انتظار چنین بازی ضعیفی را از پرسپولیس نداشتیم.