با انگیزه‌ترین بازیکن فولاد مقابل پرسپولیس+عکس

پرسپولیس امسال با جدایی احمد نوراللهی بیش از هر فصلی لزوم جذب یک هافبک دفاعی خوب برای جایگزینی شماره 8 خود را احساس می‌کرد و در این زمینه با چندین گزینه مذاکره کردند که پای دو تا از آنها به شیخ بهایی تهران و محل باشگاه پرسپولیس باز شد.

اولین هافبک دفاعی‌ای که برای حضور در جمع سرخپوشان با سمیعی مذاکرات نهایی را دنبال کرد، محمد آبشک بود که با ورود به باشگاه پرسپولیس موجی از هجمه‌‌ها علیه خرید این بازیکن ایجاد شد و هواداران پرسپولیس او را گزینه مناسبی برای بازی در مدافع عنوان قهرمانی نمی‌دانستند و از این مذاکره زیاد استقبال نکردند.

با انگیزه‌ترین بازیکن فولاد مقابل پرسپولیس+عکس

آبشک در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و هنگام خروج ضمن گفتن اینکه همه چیز خوب پیش رفته مدعی شد قراردادش فردا امضا خواهد شد! فردایی که هیچوقت نرسید و در نهایت پرسپولیس با رضا اسدی هافبک پیشین سن پولتن قرارداد همکاری امضا کرد.

حال پرسپولیس و آبشک خیلی زود به هم رسیدند و باید در هفته اول لیگ شاهد تقابل جذاب این بازیکن با افرادی که ممکن بود با آنها هم تیمی شود باشیم. محمد آبشک بهترین فرصت را برای اثبات توانایی‌هایش پیدا کرده و باید دید رضا اسدی در پرسپولیس بهتر کار خواهد کرد یا جنگ میانه میدان را آبشک برنده می‌شود.