تصویری از خوش شانسی جدید پوگبا+عکس

در چند سال اخبر بارها اتفاق افتاده که سارقان در زمان حضو بازیکنان شناخته شده در زمین فوتبال به خانه آنها حمله کرده و وسایل با ارزش آنها را به سرقت برده‌اند. اما این بار ظاهرا عوامل طبیعی قصد وارد کردن آسیب مالی به هافبک منچستریونایتد را داشتند.

ماریا زولای، همسر پل پوگبا ، تصویری را در بخش استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد شاخه درختی کنده شده و دقیقا در فاصله چند سانتی‌متری ماشین رولز رویس گرانقیمت این بازیکن افتاده است. همسر پوگبا در توضیح این عکس نوشت:« اتفاقی که شب گذشته رخ داده است.»

پیش از این اعلام شده بود که منطقه گریت منچستر در این هفته با وزش بادهای شدیدی همراه خواهد بود که تا 50 کیلومتر در ساعت سرعت دارند و ممکن است خساراتی را نیز برجای بگذارند.

تصویری از خوش شانسی جدید پوگبا+عکس

پوگبا سابقه خوبی در حفظ این ماشین رولز رویس ندارد و پیش از این نیز خودرویش را به مدت 270 روز در پارکینگ پلیس قرار داده بود. نیروهای پلیس شهر منچستر در ژوئن 2020 این بازیکن را متوقف کردند چون پلاک ماشین او متعلق به موناکو بود. همین موضوع جریمه 220 پوندی را برای او به همراه داشت.

قرارداد این بازیکن فرانسوی با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و به نظر می‌رسد که حضور کریستیانو رونالدو نظر او را برای ادامه حضور در اولدترافورد تغییر داده است.

پیش از این منابع خبری بسیاری مدعی شده بودند که او قصد دارد در پایان فصل از شیاطین سرخ جدا شود و رئال مادرید، پاری سن ژرمن یا یوونتوس جز گزینه‌های احتمالی این بازیکن به حساب می‌آمدند اما او پس از پیروزی شب گذشته برابر آتالانتا گفت که از حضور در یونایتد لذت می‌برد.