بیوگرافی رودی ژستد مهاجم استقلال

رودی ژستد بازیکن مورد علاقه فرهاد مجیدی در استقلال است. رودی ژستد برای قهرمانی استقلال در این فصل درخشید. رودی ژستد در روز بازی استقلال و فولاد غایب بود.

ژستد امسال با عقد قراردادی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.

رودی ژستد، مهاجم پیشین باشگاه پانتولیکوس یونان با امضای قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست.

 این مهاجم فرانسوی پس از دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ به جمع آبی‌پوشان ملحق شد. ژستد سابقه حضور در لیگ برتر و چمپیون‌شیپ انگلیس و لیگ‌های فرانسه و استرالیا را در کارنامه خود دارد.

رودی ژستد

رودی ژستد توانایی بازی در تمامی پست‌های خط حمله از جمله وینگر راست و چپ و مهاجم دوم را دارد اما پست اصلی او مهاجم نوک است.

رودی ژستد چگونه استقلالی شد؟

پس از اینکه ژستد در لیست تیمش برای دیدار روز گذشته برابر آریس سالونیکا قرار نگرفت و رسانه های یونانی از پیوستن این بازیکن به استقلال خبر داده بودند، حالا سرمربی این تیم نیز به صورت رسمی به این داستان واکنش نشان داد.

روز گذشته تیم فوتبال پانه تولیکوس در غیاب رودی ژستد و در زمین آریس سالونیکا با نتیجه سنگین ۵ بر یک تن به شکست داد. پس از این بازی، یانیس آناستاسیو سرمربی پانه تولیکوس مورد هجمه شدید رسانه ها و هواداران این تیم قرار گرفت چرا که تیم او برای سومین هفته پیاپی تن به شکست داد و خبرنگاران نیز بابت جدایی ژستد از او انتقاد کردند.

یانیس آناستاسیو در بخشی از کنفرانس خبری پس از بازی روز گذشته برابر آریس سالونیکا در پاسخ به این سوال که چرا اجازه جدایی را به رودی ژستد داده است، پاسخ داد: پیوستن به استقلال خواسته ژستد بود. او اصرار داشت و می خواست برود. از لحظه ای که این پیشنهاد رسید، ژستد به انتقال خود به ایران و استقلال فکر می کرد. نگه داشتن او در تیم بدون توجه به خواسته های بازیکن بسیار دشوار است.

رودی ژستد در استقلال| بیوگرافی ژستد

در همین رابطه، وب سایت sdna یونان نیز نوشت: باشگاه پانه تولیکوس ژستد را بدرقه می کند. دوره حضور رودی ژستد در پانه تولیکوس بسیار کوتاه بود. مهاجم با تجربه اهل کشور بنین به عنوان گزینه ای برای حل مشکل گلزنی قناری ها آمد با این حال او نتوانست مدت زیادی را در این تیم دوام بیاورد. او در تنها پیروزی این فصل تیمش یک گل به ثمر رساند.

این وب سایت در پایان نوشته است: ژستد پیشنهاد استقلال تهران یکی از بزرگترین تیم های ایران را پذیرفت که مبلغی را بابت این انتقال به باشگاه پانه تولیکوس پرداخت می کند و به همین دلیل این بازیکن در لیست دیدار روز گذشته برابر آریس سالونیکا حضور نداشت.

ژستد دوران حرفه ای خود را در زادگاهش از تیم دوم متز آغاز کرد و پس از حضور در تیم اصلی و پیوستن به کان فرانسه، راهی انگلیس شد. کاردیف، بلکبرن، آستون ویلا و میدلزبورو تیم هایی هستند که ژستد در چمپیونشیپ و لیگ برتر انگلیس برای آنها به میدان رفته است.

رودی ژستد در مکه

 رودی ژستد گلزن استقلال در دربی ۹۸ پایتخت بود و توانست یک امتیاز ارزشمند را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

رودی ژستد در مکه

بیوگرافی کامل رودی ژستد 

رودی ژستد فرانسوی در ۱۰ اکتبر ۱۹۸۸ به دنیا آمد. این بازیکن در پست مهاجم برای باشگاه‌های فوتبال پانتولیکوس در سوپر لیگ فوتبال یونان بازی می‌کرد.

از باشگاههای که ورودی ژستد در آن بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال بلکبرن رووز، باشگاه فوتبال کن، باشگاه فوتبال استون ویلا، باشگاه فوتبال متس و باشگاه فوتبال کاردیف سیتی اشاره کرد.

رودی ژستد در استقلال

بازی های ملی رودی ژستد

ریجستر در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ برای تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال فرانسه ۱۷ بازی انجام داده است

او در سال ۲۰۱۳ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به تیم ملی فوتبال «بنین» دعوت شد و در این تیم نیز با ۱۱ بازی ۳ گل به ثمر رسانده است.

تیمهای باشگاهی ژستد

رودی ژستد از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ برای تیم متس بی

۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ برای تیم متس

۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ برای تیم کن

۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ برای تیم کاردیف سیتی

۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ برای تیم بلکبرن روورز

۲۰۱۵ ۲۰۱۷ برای تیم استون ویلا

۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ برای تیم میدلزبرو

۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ برای تیم ویکتوریا

ودر سال ۲۰۱۲۱ برای تیم پانتولیکوس بازی کرده است.

بیوگرافی رودی ژستد

پانتولیکوس پیشنهاد تیم ایرانی را پذیرفت و مهاجم ۳۳ ساله خود را راهی ایران کرد.

ژستد فاتح دروازه لیورپول ، منچستر، لسترسیتی و دیگر تیم های انگلیسی بوده است

او در دسته اول انگلیس ۱۸۷ بار به میدان رفته و ۴۸ گل برای تیم هایش به ثمر رسانده است

حجم ویدیو: 3.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34