حضور مدافع مغضوب گل محمدی در تمرین امروز+ عکس

تمرین امروز پس از جلسه فنی و انتقال نکات لازم و مرور تاکتیک‌های تیمی از سوی کادر فنی با پخش تصاویر ویدئویی به بازیکنان، شروع شد.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز و دروازه‌بان‌ها هم تمرینات اختصاصی خود را با داوود فنایی انجام دادند.

در بخش بعدی تمرین، آقا وسط در قالب سه گروه در دستور کار قرار گرفت و پس از آن، حفظ توپ و پاسکاری‌های تحت فشار در برنامه بود.

در مرحله پایانی تمرین نیز فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی انجام شد و بازیکنان بعد از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند. تمرین امروز حدود 70 دقیقه به طول انجامید.

مهدی مهدی‌خانی همچنان برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهد تا هر چه زودتر به مرز آمادگی برسد و در تمرینات گروهی شرکت کند. سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام بخش‌های تمرین حاضر بودند.

حضور مدافع مغضوب گل محمدی در تمرین امروز+ عکس

علیرضا ابراهیمی مدافع مغضوب یحیی گل محمدی قبل از جلسه تمرینی امروز با عذرخواهی از کادرفنی در تمرین حضور پیدا کرد و با سایرین به تمرین پرداخت.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین پیش از دیدار برابر نساجی مازندران را برگزار می‌کند و پس از آن راهی اردوی قبل از بازی می‌شود. سرخپوشان، چهارشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی مازندران خواهند بود.