بهترین عملکرد محمدزاده در آلومینیوم+ عکس

آلومینیوم اراک در حالی موفق شد دومین بازی متوالی خود در لیگ برتر را با پیروزی جالب توجه ۳ بر صفر مقابل فولاد خوزستان پشت سر بگذارد که شاگردان رسول خطیبی برای دومین بازی متوالی نمایش خوبی در خط دفاعی و دروازه داشتند و اجازه گلزنی به حریف خود را ندادند که در این بین وحید محمدزاده هم توانست بازی قابل قبولی بر جای بگذارد.

این مدافع با تجربه که پس از پنج سال حضور در ذوب‌آهن تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و آلومینیوم اراک را انتخاب کرد، در دو دیدار متوالی مقابل شهرخودرو مشهد و فولاد خوزستان بهترین عملکردهایش را داشت و در نبردهای تن به تن با بازیکنان حریف موفق بود و اجازه کار به آنها را نداد.

بهترین عملکرد محمدزاده در آلومینیوم+ عکس

محمدزاده با استفاده از قامت بلند خود، در بیشتر نبردهای هوایی با مهاجمان فولاد ازجمله لوسیانو پریرا موفق بود و ضمن اینکه اجازه دریبل زدن به شاگردان ویسی را نداد و به اصطلاح دور نخورد، ۴۶ پاس با دقت ۷۵ درصدی داشت، در ۷ نبرد هوایی موفق بود و یک تکل موفق و سه قطع توپ نیز در آمارش ثبت کرد.

او در شرایطی دومین بازی متوالی خود برای آلومینیوم را انجام داد که هماهنگی خوبی نیز با بازیکنان هم‌دست خود(امیرمحمد هوشمند، رامتین سلیمان‌زاده، پوریا آریاکیا و میلاد فخرالدینی) داشت که این انسجام دفاعی محمدزاده به همراه دیگر مدافعان اراکی‌ها موجب شد در دو بازی پیاپی گلی دریافت نکنند.