خبر خوش کمالوند از نفت مسجدسلیمان

فراز کمالوند درباره شرایط نفت مسجدسلیمان بعد از هفته سوم لیگ برتر بیان کرد: من بارها گفته ام و باز هم می‌گویم آخرین تیمی بودیم که تمرینات را شروع کردیم. 3 بازی اول لیگ واقعا برای ما مسابقات تدارکاتی بود. شاید بعد از تعطیلات لیگ برتر بتوانیم ادعا کنیم که تیم مان به 60 درصد آمادگی رسیده است.

او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: در هفته اول لیگ برتر مقابل پیکان اولین باری بود که 11 بازیکن ما کنار هم بازی کردند. می‌خواهم بگویم وقت کافی برای آماده سازی نداشتیم و عملا در 20 روز همه کار کردیم. با این حال لطف خدا شامل حالمان شد و توانستیم با تلاش بازیکنان از 3 بازی که بیرون از خانه بود، 4 امتیاز بگیریم. بچه ها خوب بازی کردند و با دوندگی و اعتماد به نفس بالا نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

خبر خوش کمالوند از نفت مسجدسلیمان

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات سخت افزاری این تیم که بعد از دیدار با شهرخودرو به آن اشاره کرده بود، تاکید کرد:‌جا دارد تشکر ویژه‌ای از آقای پاکدل فرماندار مسجدسلیمان و آقای ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس داشته باشم. این عزیزان واقعا به موقع وارد عمل شدند و به عنوان مسئولان مسجدسلیمان توانستند دستوراتی را برای حل مشکلات بدهند. شرایط ما نسبت به هفته قبل بهتر است و قرار است بهتر هم بشود.

کمالوند همچنین گفت: فرماندار مسجدسلیمان انسانی دلسوز، متشخص و فوتبالی است که خودش هم فوتبال بازی کرده است. صمیمانه ترین تشکرات را از ایشان و ورناصری نماینده مجلس دارم که برای حل مشکلات تلاش کردند. ما دیشب خدمت فرماندار بودیم و کمتر از 48 ساعت دستورات خوبی دادند تا شرایط ما بهبود یابد. انشاالله در هفته پیش رو بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود. ای کاش در هر شهری فردی مثل فرماندار مسجدسلیمان و نماینده مردم این شهر حضور داشته باشد که به شهرشان و مردمشان علاقه‌مند باشند.

وی درباره جدایی محمد طیبی از نفت و حواشی این جدایی افزود: محمد طیبی نامه ای را مبنی بر درخواست جدایی به سرپرست تیم ما ارائه کرد که ایشان این نامه را به من ارجاع داد. من هم موافقت کردم. به هر حال دیدم شرایط به گونه ای است که طیبی دوست دارد در تیم دیگری فوتبال بازی کند و من هم کمک کردم که چنین اتفاقی رخ بدهد.