بازیکنی  که در دربی اصفهان درخشید+عکس

حبیب فرعباسی پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود در نیمه اول تا خودمان را پیدا کنیم طول کشید اما در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم و بعد از اخراجی حریف دوباره به بازی مسلط شدیم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در مورد اینکه امروز روز او بود گفت:‌ خدا را شکر ما حریف را با مربی دروازه‌بان‌های تیم آنالیز و روی پنالتی زدن آنها کار کرده بودیم و این زحمت‌های کادر فنی بود. همه بچه‌ها خوب کار کردند و یک برد دسته‌جمعی برای همه بود. 

وی در مورد اینکه در اول فصل به نظر می‌رسید که او دروازه‌بان اول تیم نخواهد بود و حالا شرایط ذوب‌آهن را چگونه می‌بیند عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم گروه دروازه‌بانی ما زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها یک گروه صمیمی است هم رفاقت داریم و هم رقابت، برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم. 

بازیکنی  که در دربی اصفهان درخشید+عکس

فرعباسی درمورد اعتراض ووریا غفوری به اینکه سازمان لیگ از قرارداد بازیکنان 5 درصد کم می‌کند گفت:من از این مسائل اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه بگویم باشگاه چیزی به من اعلام نکرده است و این را تازه شنیده‌ام در جریان این 5 درصد نبوده‌ام.

همچنین مسعود ابراهیم‌زاده پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل سپاهان عنوان کرد:‌به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم واقعا بازی خوبی را انجام دادند دربی لذت‌بخشی برگزار شد صحنه اخراج را نمی‌دانم درست بود یا غلط اما نباید اتفاق بیفتد چون بازی قشنگی بود. 

کاپیتان ذوب‌آهن افزود: وقتی گل را به ثمر رساندیم 11 به 11 بودیم بعد از آن که سپاهان 10 نفره شد باز هم دو موقعیت 100 درصد گل داشتیم که تبدیل به گل نشد بازی خوبی را انجام دادیم. به جزء صحنه پنالتی موقعیت آنچنانی که ضربه به سمت چارچوب بزنند نداشتند فکر می‌کنم سپاهان بدون موقعیت بود آنها قوی و پر مهره هستند. هزینه زیادی کردند و انتظار قهرمانی دارند اما ما هم ذوب‌آهن هستیم به لیگ برگشته‌ایم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ان‌شاءالله امسال بتوانیم دو سال ناکامی را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه آیا این روند ادامه پیدا می‌کند گفت:‌ ما تلاش‌مان را می‌کنیم در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم اصلا به دنبال مساوی و باخت نیستیم اصلا به باخت فکر نمی‌کنیم بازی که شروع می‌شود برای سه امتیاز تمرکز می‌کنیم ان‌شاءالله روند ما همین طور مثبت باشد و بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم. 

ابراهیم‌زاده در مورد اعتراض کاپیتان استقلال به کسر 5 درصد از قرارداد بازیکنان توسط سازمان لیگ اظهار داشت: اشکالی ندارد این را بگیرند اما در عوض کار انجام بدهند از سه چهار سال پیش و از تیم‌های دیگر بازیکنان ما طلبکار هستند. وقتی شکایت می‌کنید حق شکایت از شما می‌گیرند باز باید پول واریز کنید حق ایفمارک، پزشکی و ... را از حساب بازیکن کم می‌کنند ولی در عمل هیچ اتفاقی نمی‌افتد باید رسیدگی کامل کنند واقعا پول کمی نیست نمی‌دانم ان‌شاءالله درست شود ما هم از این قضیه ناراحت هستیم.