به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، پيش از اين رسانههاي تركيهاي خبرهاي متعددي درباره تمايل باشگاه بشيكتاش به امضاي قرارداد با مصطفي دنيزلي سرمربي پرسپوليس منتشر كرده بودند.

روزنامه ملیت نیز در گزارشی درباره دنیزلی، از ملاقات او با مسئولان باشگاه بشیکتاش خبر داد. به گفته این روزنامه، دو طرف قرار است در روزهای آینده یک بار دیگر با یکدیگر ملاقات داشته باشند.

دنیزلی در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد و بر خلاف اعلام قبلی، هنوز به ایران بازنگشته است. سرمربی پرسپولیس چند روز پیش در گفتگو با روزنامه وطن ترکیه از تمایل خود برای بازگشت به بشیکتاش خبر داده بود.

دنیزلی به این روزنامه گفته بود: من هنوز پیشنهاد رسمی از بشکیتاش دریافت نکرده‌ام. مسائلی است که باید در ایران درباره‌اش حرف بزنم اما اگر بشیکتاش من را بخواهد آماده‌ام که به این تیم برگردم. مشکلات مالی اخیر در باشگاه برایم اهمیتی ندارد و بشیکتاش می تواند با بازیکنانی که در اختیار دارد برای کسب عنوان رقابت کند.

بشیکتاش در فصل گذشته با ۵۵ امتیاز در رده چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفت. دنیزلی پیش از این در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت بشیکتاش را بر عهده داشت و همراه این تیم قهرمان لیگ ترکیه شد.

به گزارش ايسنا، رسانههاي تركيه در حالي از مذاكره و ملاقات دنيزلي با مسئولان باشگاه بشيكتاش خبر دادهاند كه رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس بارها تاكيد كرده دنيزلي در فصل آينده هم هدايت سرخپوشان را برعهده خواهد داشت.