منصوریان: این برد را به مردم آبادان تقدیم می کنم

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی مقابل نساجی، عنوان کرد: بازی بسیار سنگینی بود. می‌دانستیم نساجی در بازی‌های خانگی نمایش خوبی دارد. با توجه به اینکه زمین لغزنده و بارندگی بود دو تیم کیفیت خوبی در زمین نداشتند. تلاش این بود بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. به شاگردانم، کادر فنی و مدیریت تبریک می‌گویم و این برد را به مردم آبادان تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: از نتیجه بازی راضی هستیم، در طول هفته نساجی را به خوبی آنالیز کردیم. این برد را به مردم آبادان تقدیم می‌کنیم و این برد التیامی برای 3 بازی قبل باشد. 

منصوریان: این برد را به مردم آبادان تقدیم می کنم

وی درباره اینکه شما روی داوری تاثیر داشتید، گفت: من اعتقاد دارم اگر ساکت الهامی روی نیمکت بود این همه حاشیه و سر و صدای جانبی از کنار نمی‌دیدیم. من نساجی را می‌شناسم، این تیم ریشه دار است اما وقتی پدر خانواده روی نیمکت نباشد تاثیر منفی روی بازیکن می‌گذارد. تمام مجموعه هم اعتراض می‌کرد. ما اصلا نمی‌توانیم روی داور تاثیر بگذاریم، من کارت هم گرفتم من همیشه کارت‌هایی را که می‌گیرم دلیل دارد.  چون از مرز خط رد می‌شوم و هنوز آن را رفع نکرده‌ام.

وی افزود: یکی از دلایلی که باعث شد تعادل روی نیمکت نباشد به خاطر این بود که الهامی نبود. بازیکنان باید از یک نفر پالس بگیرند اما وقتی الهامی نبود چند نفر تیم را کُچ می‌کردند. در مرام من نیست و اگر خیلی طبیب بودم سر خود را دوا می‌کردم. من بعد از 5 ماه روی نیمکت آمدم و در 7 بازی اصلا نبودم. حتی در کمیته انضباطی آنقدر از خودم ناراحت بودم که هیچ اعتراضی ننوشتم و تلاش کردم روی خودم کار کنم تا عصبانی نشوم.

منصوریان درباره اینکه شما از نقطه فنی خود خارج می‌شدید و کارت زرد هم گرفتید، بعد از چند دقیقه وقتی نساجی می‌خواست خطایی را پرتاب کند داخل زمین هم رفتید و داور شما را ندید، اظهارداشت: من حواسم نبوده و یادم نیست. این یک ایراد است که باید آن را برطرف کنم. 2 دفعه به خاطر آن اخراج شدم. بازی با الاهلی در سال 93 دقایق پایانی در خاطرم هست بازی از کنترلم خارج شد و دیدم در منطقه مربیگری حریف هستم. 

وی درباره کسب 3 امتیاز بازی امروز، گفت: ما به این برد و 3 امتیاز نیاز داشتیم، برد مقابل نساجی سخت است و اگر هواداران بیایند سخت‌تر هم می‌شود. من می‌دانم بازی خانگی را از دست دادن چقدر سخت است. نساجی و نفت تیم‌های بنیه‌دار هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. باخت نساجی روی مردم تاثیر می‌گذارد، مرا ببخشند اما این فوتبال است.