آخرین خبر از خریدهای جدید پرسپولیس

در شرایطی که قرار بود منوچهر صفروف و وحدت هانانوف دو بازیکن تاجیکستانی مدنظر کادر فنی پرسپولیس امشب برای انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با این باشگاه به کشورمان بیایند، برنامه سفر آنها به ایران تغییر کرد.

ظاهرا هانانوف و صفروف برای سفر به کشورمان باید از دوشنبه به استانبول ترکیه سفر کرده و از آنجا راهی تهران شوند اما به دلیل محدودیت‌های پروازی تاجیکستان به استانبول برنامه سفر آنها به ایران هم تغییر کرد و این دو بازیکن احتمالا فردا شب وارد تهران خواهند شد.

آخرین خبر از خریدهای جدید پرسپولیس

واکنش استقلال تاجیکستان به حضور دو بازیکنش در پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در راستای تقویت خود برای فصل جدید در نظر دارد که دو بازیکن تیم فوتبال استقلال تاجیکستان را به خدمت بگیرد. وحدت حندانوف و منوچهر صفروف ۲ بازیکن استقلال هستند که باشگاه پرسپولیس برای جذب آنها درخواست‌هایی را ارسال کرده است.

در همین راستا جهانگیر مدیر ورزشی باشگاه استقلال تاجیکستان ضمن تایید این خبر اظهار داشت: بله. در مورد جذب این بازیکنان درخواست‌هایی داشتیم و با آن موافق هستیم. تنها چند مساله کوچک مانده که باید امضا شود. از سوی ما هیچ منعی بابت حضور این بازیکنان و پیوستن آنها به پرسپولیس وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور این دو بازیکن در لیگ برتر فوتبال ایران، افزود: حضور این بازیکنان در ایران می‌تواند به پیشرفت فوتبال تاجیکستان نیز کمک زیادی می‌کند چرا که پرسپولیس باشگاه بزرگی در ایران و آسیا به حساب می آید و توانسته در پنج سال گذشته ۵ بار قهرمان لیگ ایران شود و ۲ هم به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده است.

وحدت هنانوف ۲۱ ساله و منوچهر صفروف ۲۰ ساله دو مدافع مد نظر پرسپولیس هستند که هر کدام از آنها بیش از دو سال است که در تیم ملی تاجیکستان نیز عضویت دارند.

پرسپولیس تا پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با ۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.