برگزاری اولین تمرین تیم ملی با 12 بازیکن+ عکس

تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به لبنان ، ظهر امروز اولین تمرین خود را در زمین چمن شماره 2 کمپ تیم های ملی برگزار کرد.

در این تمرین علاوه بر بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران که از تیم های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و فولاد خوزستان به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، دو مدافع سابق پرسپولیس که این روزها به ترتیب در الریان و العربی بازی می کنند نیز حضور داشتند. همچنین مهدی قایدی و احمد نوراللهی هم دو بازیکن شباب الاهلی هستند که به اردو پیوسته اند.

در این تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند؛ گروه اول شامل شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، مهدی قایدی و یاسین سلمانی زیر نظر وحید هاشمیان و ماریو تمرین کردند. این بازیکنان کار با توپ، پاسکاری کوتاه را طبق برنامه اعلامی کادر فنی انجام دادند.

برگزاری اولین تمرین تیم ملی با 12 بازیکن+ عکس

گروه دوم شامل وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، سروش رفیعی و صالح حردانی هم در مجموعه پک زیر نظر علی اصغرقربانعلی پور، بدنساز تیم ملی حرکات کششی، گرم کردن بدن و کار با وزنه را انجام دادند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در دقایق ابتدایی در زمین تمرین حاضر شد و به روند تمرینی بازیکنان نظارت کرد و سپس به مجموعه پک رفت و دقایقی با ملی پوشان گفت و گو کرد.

برگزاری اولین تمرین تیم ملی با 12 بازیکن+ عکس

گفتنی است در شرایطی که تیم ملی تا ساعاتی دیگر از طریق فرودگاه مهرآباد عازم لبنان خواهد شد، تست کرونا کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی منفی شده است و هیچ کدامشان مشکلی برای سفر به این کشور ندارند.

گفتنی است سایر نفرات تیم ملی که لژیونر هستند به زودی با پایان بازی های باشگاهی این هفته اروپا به اردوی تیم ملی در لبنان اضافه خواهند شد.

آخرین اردوی تیم ملی در شرایطی به زودی با حضور تمام نفرات در بیروت شکل خواهد گرفت که عدم دعوت از مهدی طارمی مهم ترین موضوع و حاشیه پیرامون تیم به شمار می رود.