تمرین ترابی با هالتر سینه+ عکس

مهدی ترابی در بازی‌های اخیر پرسپولیس در قامت یک ستاره ظاهر نشد و به نوعی در برآورده کردن انتظارات، در بازی‌هایی که سرخ‌ها امتیاز از دست دادند، ناکام بود تا برخی گمانه‌زنی‌ها پیش از اعلام رسمی لیست تیم ملی از خط خوردن او حکایت کند.

ترابی در حالی بازهم به اردوی تیم ملی دعوت شده که در اردوی قبلی پس از گلی که در آسیا به استقلال تاجیکستان زده بود به عنوان یک ستاره تاثیر گذار پیراهن ملی را پوشیده بود و حالا در روزهایی که از اوج خود فاصله گرفته در تمرینات آماده سازی تیم ملی برای مصاف با لبنان حاضر شده است.

این یک موضوع طبیعی است که یک بازیکن همیشه در بهترین سطح ممکن نباشد و باید روزهای بد یک ستاره را نیز بپذیریم و این اتفاق برای ستاره‌های فوتبال دنیا نیز ممکن است رخ بدهد. این مسئله ممکن است انگیزه ترابی را برای نشان دادن توانایی‌هایش بیش از پیش کند و باید دید این وینگر تکنیکی جایی در تفکرات اسکوچیچ در دو بازی مقابل لبنان و سوریه خواهد داشت یا خیر.

یکی از عکس‌های جالب روز اول اردوی تیم ملی برای دیدار با لبنان مربوط به ترابی است که در یک گوشه از سالن بدن‌سازی به تنهایی مشغول تمرین با هالتر سینه است. شاید با بدن‌سازی بهتر این هافبک را دوباره به عنوان ستاره در زمین ببینیم.

تمرین ترابی با هالتر سینه+ عکس