عنایتی: آجورلو مدیر موفقی است / دعوت نشدن طارمی به تیم ملی فوتبال همه را شوکه کرد

رضا عنایتی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص مراسم هم اندیشی و تجلیل از پیشکسوتان این تیم اظهار کرد: امیدوارم هر چند وقت از این دست مراسم‌ها برگزار شود، چرا که باعث می شود از تجربیات پیشکسوتان استفاده شود؛ آن ها شناسنامه استقلال هستند و افتخار می‌کنم که عضو کوچکی از این تیم بوده ام.

او درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: من سرمربی تیم هوادار هستم و نباید درباره وضعیت استقلال صحبت کنم، اما خودم را یک استقلالی باتعصب می‌دانم و مطمئنا با حضور آجورلو که در گذشته نیز موفق بوده است، استقلال رو به جلو خواهد رفت. برای آجورلو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با کمک پیشکسوتان استقلال به جایگاه اصلی که چند سال است از آن دور شده، برگردد.

او در خصوص خصوصی سازی استقلال بیان کرد: مطمئنا چند سال دیگر هم این اتفاق نخواهد افتاد. برای هر کاری باید برنامه ریزی کرد و فکر می‌کنم عزمی برای خصوصی سازی ۲ تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس نیست.

عنایتی: آجورلو مدیر موفقی است / دعوت نشدن طارمی به تیم ملی فوتبال همه را شوکه کرد

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی گفت: تیم ملی ۲ بازی بسیار مهم پیش رو دارد و این اتفاق همه فوتبال‌دوستان را شوکه کرد. ای کاش قبل از این اتفاق جلسه ترتیب داده می‌شد و اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و مهدی طارمی با هم صحبت می‌کردند. طارمی در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان ما است و ما فقط حریفانمان را خوشحال کردیم. در واقع خودزنی کردیم. تیم ملی متعلق به تمام مردم کشورمان است و امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

او خاطرنشان کرد: تیم ملی ما همیشه نشان داده است که در شرایط سخت نتایج خوبی را کسب می‌کند و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، فکر می‌کنم کار سختی در این ۲ بازی نداشته باشیم. هرچند فوتبال غیر قابل پیش بینی است.