اولین واکنش اسکوچیچ به اختلاف با طارمی/ به مهدی طارمی نیاز دارم اما ...

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان اظهار داشت: از اهمیت بازی فردا باخبر هستیم و این بازی برای هر دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است. برای بازی فردا آماده‌ایم و متمرکز هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از بازی فردا بگیریم. می‌دانیم بازی آسانی نداریم و برای تیمِ لبنان احترام خاصی قائلیم.

وی افزود: می‌دانیم لبنانی‌ها سازماندهی خوبی دارند و در بازی‌هایی که در این گروه از خود نشان دادند، برای حریفان بازی‌های سختی رقم زدند. از کیفیت خودمان هم آگاه هستیم و مطمئن هستیم می‌توانیم با حداکثر تلاش نتیجه خوبی از این زمین بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عدم دعوت مهدی طارمی به اردوی این تیم یادآور شد: تیم ملی ایران به همه تعلق دارد و متعلق به یک مربی یا بازیکن خاص نیست. مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم، اما ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشتیم.

 

اولین واکنش اسکوچیچ به اختلاف با طارمی/ به مهدی طارمی نیاز دارم اما ...

 

اسکوچیچ درباره اینکه تیم ملی ایران در صدر جدول گروه A قرار دارد و چقدر شانس و احتمال می‌دهد تیمش با موفقیت این مسیر را برای حضور در جام جهانی ادامه بدهد، گفت: اکنون نمی‌خواهم درباره انتقادات صحبت کنم، اما نشان دادیم کیفیت لازم را داریم. تمرکزمان روی هر بازی است که در پیش داریم و می‌دانیم با کیفیت‌مان می‌توانیم این مسیر را با موفقیت به پایان برسانیم.