نظر سرمربی آلمان درباره بازیکنان واکسن نزده

تیم ملی آلمان بعد از پیروزی در دو مسابقه قبلی خود برابر رومانی و مقدونیه موفق شد خیلی زود جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را کسب کند. حالا دو بازی تشریفاتی در مقابل لیختن اشتاین و ارمنستان پیش روی تیم هانسی فلیک خواهد بود.

به دلیل مسائل مربوط به کرونا، تیم ملی آلمان در دو بازی پیش رو چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت. هانسی فلیک در این باره گفت: "چند بازیکن از جمع ما جدا شدند. پنج نفر به دلیل کرونا و نیکو شلاتربک و فلوریان ویرتز که مصدوم شدند. همچنین دیروز یولیان دراکسلر دچار مصدومیت عضلانی شد و مدتی از میادین دور خواهد بود. من برای او خیلی ناراحت هستم."

نظر سرمربی آلمان درباره بازیکنان واکسن نزده

توصیه به بازیکنان واکسینه نشده: "من معتقدم نباید افرادی را که واکسینه نمی‌شوند قضاوت کنید. اما از نظر من تنها راه نجات از همه‌گیری این است که واکسینه شوم، حتی در فوتبال حرفه‌ای. این نظر من است اما هر کسی همه حق امتناع دارد."

دیدار برابر لیختن‌اشتاین: "لیختن اشتاین دوباره تلاش خواهد کرد تا یک امتیاز بگیرد. ما باید از فرصت های خود بهتر استفاده کنیم. در بازی رفت سه یا چهار موقعیت بزرگ را در 5 دقیقه اول از دست دادیم. ترکیب قدرتمندی خواهیم داشت. هدف این است که به هواداران یک عملکرد عالی نشان دهیم."

فردا، خداحافظی رسمی یواخیم لوو: "از او سپاسگزارم زیرا تماس تلفنی اش در آن زمان زندگی من را تغییر داد. او با وجود فشار ها هرگز تسلیم نشد و فردا بعد از بازی در صورت امکان با هم اوقاتی را سپری خواهیم کرد. این شگفت انگیز خواهد بود."