محمدی به دنبال جلب نظر اسکوچیچ

آخرین بار که میلاد محمدی برای تیم ملی ایران بازی کرد، در هفته اول مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه بود که به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت، اما این مدافع چپ در سه دیدار برابر عراق ، امارات و کره جنوبی نیمکت‌نشینی را تجربه کرد و حضور تعویضی هم در زمین نداشت.

این مدافع چپ سرعتی که پس از حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی جایگاه ثابت قبلی را از دست داده، در چهار هفته اخیر شرایط خوبی در تیم باشگاهی خود تجربه کرده و امیدوار است با این آمادگی خوبی که دارد، دوباره به ترکیب ایران هم برسد و در یکی از دو دیدار پیش رو مقابل لبنان یا سوریه بازی کند.

محمدی به دنبال جلب نظر اسکوچیچ

میلاد محمدی از فیفادی قبلی تاکنون در هر چهار مسابقه آ. ا. ک آتن در سوپر لیگ یونان به میدان رفته و حضور ثابت در زمین داشته ولی امیدوار است این وضعیت را در تیم ملی هم تجربه کند و با جلب نظر اسکوچیچ به ترکیب برسد یا به‌عنوان یار جانشین به کار گرفته شود.

آخرین بار که میلاد محمدی حضور در ترکیب تیم ملی ایران را تجربه کرد، بازی هفته هشتم مرحله نخست مقدماتی جام جهانی مقابل کامبوج بود که یک گل به ثمر رساند و پس از آن در دو دیدار از پنج مسابقه تیم ملی حضور تعویضی در زمین داشت.