استفاده تارتار از صندلی مخصوص

تیم های پیکان و ذوب آهن از ساعت ۱۶ امروز در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند.

* مجتبی حسینی و کادرفنی پیکان قبل از بازی سمت مهدی تارتار و دستیارانش رفته و خوش و بش گرمی با آنها انجام دادند. همچنین با توجه به فعالیت سرمربیان فعلی دو تیم روی نیمکت تیم مقابل در فصل گذشته ، بسیاری از بازیکنان پیکان و ذوب پیش از بازی از تارتار و حسینی رخصت گرفتند.

* سرمربی ذوب آهن که به تازگی دیسک کمر خود را جراحی کرده در کنار زمین یک صندلی قرار داده و بارها روی آن نشست‌.

تیم ذوب آهن در هفته پنجم لیگ برتر میهمان تیم پدیده است و به همین دلیل وحید بیاتلو، دستیار اکبر میثاقیان برای آنالیز حریف هفته بعدی مشهدی ها در ورزشگاه انقلاب حضور داشت.

* به دلیل خرابی اسکوربرد ورزشگاه انقلاب، خبری از نمایش دقیقه بازی روی آن نبود. همچنین با توجه به بارش باران در کرج، زمین هم کیفیت چندان ایده آلی نداشت. البته از حدود دقیقه ۲۰ با وجود کیفیت نامطلوب اسکوربرد، دقیقه این مسابقه روی مانیتور به نمایش درآمد.

استفاده تارتار از صندلی مخصوص

 * دادفر، سرپرست باشگاه سپاهان به همراه برخی مدیران باشگاه در جایگاه ویژه ورزشگاه انقلاب نشسته بودند. همچنین تعدادی از عوامل باشگاه پیکان هم در این جایگاه حضور داشتند.

* نورافکن‌های ورزشگاه از دقیقه 22 روشن شد.

* به دلیل مشکلات فنی پخش زنده این مسابقه با مشکلاتی مواجه شد.

* به دلیل تعین نشدن جایگاهی دقیق برای اهالی رسانه، برخی خبرنگاران در جایگاه ویژه نشسته بودند.

* اعتراض نیمکت نشین های پیکان در دقیقه ۲۹ به داور با تذکر یاسر همرنگ به آنها همراه شد.

* در دقیقه ۳۲ برخورد مشکوکی درون محوطه جریمه ذوب آهن اتفاق افتاد که اکبریان اعتقادی به اعلام پنالتی برای پیکان نداشت. پس از این امر اعتراض کادرفنی پیکان به داور سبب شد درگیری لفظی بین حسین معمار و حسین پاشایی، دو مربی ذوب آهن با مجید محافظت کار، دستیار حسینی رخ بدهد که در نهایت داور با آمدن به کنار زمین مهدی تارتار و محافظت کار را با کارت زرد جریمه کرد.