به خاطر باران و زمین نتوانستیم برنده شویم

میلاد جهانی پس از شکست مقابل پیکان اظهار داشت: کادرفنی آنالیز زیادی کرده بود و ما برای این بازی خیلی تمرین کردیم اما به خاطر زمین و باران شرایط طوری شد که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. اشتباهی صورت گرفت که تبدیل به پنالتی شد و بعد از آن هر کاری کردیم، نتوانستیم جبران کنیم.

وی در مورد به وجود آمدن برخی حواشی و اینکه به نظر می‌رسد شرایط همیشگی را ندارد، گفت: صحبت‌هایی شد و می‌خواستم بروم اما در نهایت ماندم. حالا که مانده‌ام، صددرصد تلاشم را به کار می‌گیرم. جای دیگری هم باشم، همینطور است. آبادان هم بودم همین بود و در ذوب‌آهن هم همین است. بستگی به کادر فنی دارد. تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. نیم فصل یا سال بعد من خیلی مهم است. به امید خدا ببینیم چه می شود.

به خاطر باران و زمین نتوانستیم برنده شویم

هافبک ذوب‌آهن در خصوص اینکه بازیکن وفاداری است و این را در نفت آبادان ثابت کرده، اظهار داشت: همه شمالی‌ها وفادارند.

جهانی در خصوص صحنه جنجالی بازی با پیکان که داور تصمیم خودش را در اعلام پنالتی عوض کرد، گفت: فکر می کنم پنالتی بود. نمی‌دانم چه شد که تصمیمش را برگرداند. اعتراض هم فایده ندارد چون داور سوت زده بود. جریمه‌اش کارت زرد است و برای همین جروبحث خوب نیست.

وی در مورد اینکه چه زمانی در فصل جدید پایش به پاس گل باز می‌شود، عنوان کرد: دو سه مسابقه بیرون بودم و در این دیدار توانستم بازی کنم. در پاس گل‌ها فاصله زیادی وجود ندارد. هر زمان که پایم به پاس گل باز شود، شرایط خوب می‌شود.