مصاحبه اسکوچیچ باعث حاشیه ها شد/ تیم ملی را حمایت کنید

رحمان رضایی درباره پیروزی دو بر یک تیم ملی ایران مقابل لبنان اظهار داشت:‌ طبیعتاً پیروزی در این بازی با شرایطی که وجود داشت،‌ دلچسب است. تیم ملی در این بازی موقعیت‌های خوبی خلق کرد اما به نظر می‌ر‌سید از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی ندارد. زمان زیادی طول کشید تا بازیکنان به خودشان بیایند، البته مبارزه تا لحظه آخر و پیروزی در این بازی نشان از وجود انگیزه بالای بازیکنان داشت، هر چند حواشی، تیم ملی را تا حدی تحت تاثیر قرار داده بود و می‌شد تاثیرش را در بازی آنها دید اما خدا را شکر رفته رفته وضعیت بهتر شد و در نهایت این پیروزی حاصل شد.

تیم ملی خیلی حرفه‌ای کار کرد و تا آخرین لحظه به دنبال پیروزی دوید و با وجود مشکلات و حواشی موفق شد 3 امتیاز ویژه کسب کند. تیم ملی در این بازی مهم مزد تلاشش را گرفت و این چیز کمی نیست.

وی درباره حواشی پیش از دیدار و دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی، عنوان کرد: تیم ملی روند خوبی را طی می‌کرد و شرایط خوب بود اما انجام یک مصاحبه بد موقع از سوی سرمربی تیم ملی وضعیت را به اینجا کشاند. من فکر می‌کنم همه حواشی امروز تیم ملی ناشی از همان مصاحبه است. اسکوچیچ می‌توانست برای این مصاحبه و حتی بعد از آن پخته‌تر عمل کند.

مصاحبه اسکوچیچ باعث حاشیه ها شد/ تیم ملی را حمایت کنید

بازیکن پیشن تیم ملی ایران درباره اینکه عده‌ای مخالف پاسخ طارمی به اسکوچیچ بوده‌اند، گفت: این موضوعات در همه جای دنیا وجود دارد و چیز جدیدی نیست. ممکن است همیشه در همه تیم‌‌ها یکی دو بازیکن با سرمربی اختلافاتی پیدا کنند و حتی جوابش را بدهند. به اینکه طارمی به عنوان یک بازیکن کار خوبی کرده یا کار بدی، کار نداریم و نباید قضاوت کنیم اما یک مربی همیشه باید همه جوانب را درنظر بگیرد و صحبت کند، چرا که غیر از این ممکن است واکنشی حتی از سوی بازیکنان ایجاد شود. خوشبختانه بقیه بازیکنان سعی کردند در تیم آرامش ایجاد کنند، چرا که اگر واکنش‌ها بیشتر می‌شد، شرایط تیم ملی کلاً بهم می‌خورد. خوشحالم که این موضوع تا الان از سوی بازیکنان دیگر تیم ملی به خوبی مدیریت شده است.

رضایی درباره اعتراض مشترک بازیکنان تیم ملی بعد از دیدار با لبنان اشاره کرد: مطمئناً باید به وضعیت تیم ملی رسیدگی شود. تیم ملی نیاز ویژه‌ای به حمایت و رسیدگی تمام و کمال دارد. مطمئناً تمام بازیکنان با استوری که گذاشتند، موفقیت تیم ملی را می‌خواهند. امیدوارم هرچه زودتر حواشی اطراف تیم ملی برطرف شود، البته که فکر می‌کنم این مشکلات بیشتر باید از داخل تیم مدیریت شود. من این حواشی را هم ناشی از مصاحبه عجیب اسکوچیچ می‌دانم. کاش یک مشاور خوب در کنار سرمربی تیم ملی وجود داشت و اجازه نمی‌داد این مصاحبه به این شکل انجام شود. این مطلب می‌توانست در زمان بهتری عنوان شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به اینکه بازیکنان نسبت به نداشتن لباس، ‌انتقاد داشته‌اند،‌ اضافه کرد: تحت هر شرایطی لباس نیاز‌ اولیه تیم ملی است. شرایط باید 100 درصد برای موفقیت تیم ملی مهیا شود و من فکر می‌کنم فدراسیون نیز به این موضوع واقف است. به این صورت جالب نیست که یک تیم ملی اینطور گرفتار حاشیه شود. این موضوع برای هر تیم ملی کشوری رخ بدهد خوب نیست،‌ دیگر چه برسد به تیم ملی ایران که جزو قدرت‌های فوتبال آسیاست. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود و دیگر این دغدغه‌ها وجود نداشته باشد.

رضایی درباره بازی بعد تیم ملی مقابل سوریه یادآور شد: شرایط روحی تیم فعلا برای این بازی هم خوب نیست. کار مقابل سوریه آسان‌تر از لبنان نیست و تا آن موقع باید مشکلات حاشیه‌ای کلا برطرف شود. همه باید کمک کنند تا این مشکلات دامنگیر بازی بعدی نشود.

وی در خاتمه درباره اینکه اخیراً توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال در ترکیب تیم منتخب ایران قرار گرفته بود، یادآور شد: با احترام به همه بازیکنانی که برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند، خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داده و من در کنار بزرگان فوتبال ایران قرار گرفته‌ام. بازیکنان زیادی موفق به کسب افتخار و موفقیت شده‌اند اما باید از افرادی که من را برای این ترکیب انتخاب کرده‌اند تشکر کنم. سال‌ها بازی در فوتبال ایتالیا افتخار بزرگی برای من است، لیگی که در آن زمان از لحاظ سطح فنی و کیفیت، فوتبال اول اروپا بود. بهترین مهاجمان دنیا در آن لیگ حضور داشتند و از آن سو این لیگ مهد مدافعان بزرگ دنیا بود و من موفق شدم در آن سطح نزدیک به 200 بازی انجام دهم.