دعوای جنجالی کارلوس کی روش با بازیکنان آنگولا+فیلم

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مصر در دیدار شب گذشته برابر آنگولا با بازیکن حریف درگیری فیزیکی پیدا کرد.

کی‌روش در مورد این موضوع در پایان بازی گفت:  این بازیکنان باید بدانند من قبل از اینکه به دنیا آمده باشند مشغول مربیگری هستم و مربیان باید به آنها یاد بدهند که چگونه با بزرگتران خود رفتار کنند.

قرارداد کارلوس کی روش در تیم ملی مصر

قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال مصر ماهانه 85000 دلار (2 میلیارد و 250 میلیون تومان) است و توافق شده است که مالیات قرارداد از حقوق ماهیانه او کسر شود. همچنین دو طرف به توافق رسیده اند که فدراسیون فوتبال مصر هزینه های اقامت مربی پرتغالی و دستیار او را که در یک هتل اسکان دارند بپردازد. علاوه بر این، انجمن حامی مالی فدراسیون فوتبال مصر یک راننده اختصاصی برای کی روش در نظر گرفته است.

دعوای جنجالی کارلوس کی روش با بازیکنان آنگولا+فیلم

 

فدراسیون فوتبال مصر همچنین موظف شده است تا هزینه بلیط رفت و برگشت کی روش پرتغالی را برای 4 سفر در سال پرداخت کند. این کار در مواقعی انجام می شود که تیم ملی مصر درگیر هیچ مسابقه یا اردویی نیست. همچنین بین کادرفنی جدید و وینگادا مدیرفنی فدراسیون فوتبال مصر توافق شد در همان زمان یک اردوی بسته برای آمادگی جهت دیدار برابر لیبی در تاریخ 9 اکتبر برگزار شود.

تیم ملی مصر پس از برگزاری 2 بازی، با 4 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا حضور دارد. سرمربی قبلی این تیم پس از تساوی بدون گل برابر گابن از کار برکنار شد. تیم ملی مصر در دور سوم (14 مهر) به مصاف لیبی صدرنشین گروه می رود و سپس 18 مهر دیدار برگشت را مقابل همین تیم برگزار می کند.

 

حجم ویدیو: 2.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35