عیسی آل کثیر محکوم شد

آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت علی محمدی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت ولی خورسندی از عیسی آل کثیر( بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ ۸۴ میلیون و ۸۷۲ هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به ولی خورسندی محکوم شد.

عیسی آل کثیر محکوم شد

*در پی شکایت سامان فرجام از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد علی مردانی از باشگاه شهرداری تبریز (علم و ادب) ، محکومیت خوانده به پرداخت هزینه دادرسی در حق خواهان به میزان ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است. همچنین تسلیم و رونوشت رای اصلی بدون رونوشت این رای تصحیح ممنوع است و تصمیم کمیته وضعیت بازیکنان در قسمتی که مورد اشتباه نبوده در صورت قطعیت اجرا خواهد شد.

*در پرونده شکایت مهدی صدقیان از باشگاه شاهین بندرعامری، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواست و مبلغ ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.