تمرین پرسپولیس| آقا وسط بازیکنان پرسپولیس در غیاب سید جلال و سیامک

 بازیکنان تیم پرسپولیس  تمرین امروز خود را در غیاب ملی‌پوشان این تیم، تمرین امروز را با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز کردند.

* دروازه‌بان‌ها هم برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر داود فنایی انجام دادند.

* آقا وسط در قالب سه گروه، بخش بعدی تمرین بود که یحیی گل محمدی هم در یکی از گروه‌ها حاضر شد و در کنار بازیکنان بازی کرد.

* بازیکنان که پیش از آغاز تمرین، با روحیه بالا و شوخی و خنده وارد زمین شده بودند، فضای شاداب و پر نشاطی را بوجود آورده و با تمرکز لازم، در تمام مراحل تمرین بدون مشکل کار کردند.

عکس تمرین پرسپولیس

* در بخش بعدی تمرین، حفظ توپ، پاسکاری تحت فشار، مرور تاکتیک‌های بازی با مس و فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت و اعضای کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان منتقل کردند.

* تمرین سه‌شنبه قرمزپوشان حدود 90 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

* مانند روز گذشته سیامک نعمتی و سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت، اختصاصی کار کردند.

* کریم باقری و مهرداد خانبان هم مانند مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی،  غایبان تمرین بودند. ملی‌پوشان و مربیان، بعد از بازی امشب برابر تیم ملی سوریه، فردا (چهارشنبه) به تهران باز می‌گردند و به تیم ملحق خواهند شد.

* تیم پرسپولیس دو جلسه تمرینی را پیش از سفر به رفسنجان و دیدار برابر مس، در برنامه دارد.

* کاروان سرخپوشان پایتخت، پنجشنبه با یک پرواز اختصاصی راهی رفسنجان خواهد شد و به احتمال فراوان در روز بازی برای برگزاری مسابقه به سرچشمه می‌رود.

* این دیدار از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 16 روز جمعه در ورزشگاه  شهید زینلی سرچشمه برگزار خواهد شد.