تیم بعدی سردار آزمون +عکس

روز گذشته مدیر ورزشی باشگاه لیون در خصوص انتقال سردار آزمون به لیگ فرانسه صحبت کرد و به خرید ستاره کشورمان علاقه نشان داد.

پس از این اتفاق، سایت چمپیونات روسیه درباره 10 بازیکن گران روسیه که قراردادشان در تابستان به پایان می‌رسد، گزارشی نوشت و از ستاره کشورمان به عنوان گران‌ترین بازیکن نام برد.

این سایت روسی نوشت: سردار آزمون اکنون به گزینه اول بازار روسیه بدل شده و از یک طرف لیون به دنبال جذب این بازیکن است و از طرف دیگر باشگاه ایتالیایی آتالانتا شرایط انتقال ستاره ایرانی را بررسی می‌کند.

 تیم بعدی سردار آزمون +عکس

 

چمپیونات نوشت که لیون آماده است تا ستاره ایرانی را در تابستان به خدمت بگیرد و آتالانتا منتظر آغاز مذاکره با زنیت است.

سایت روسی البته اشاره کرد که آزمون آرامش خاطر خوبی دارد و با گلزنی‌های اخیرش به فرم خوب خود بازگشته است. ستاره کشورمان همچنان گزینه اصلی خط حمله زنیت به شمار می‌رود و سماک، سرمربی زنیت او را گزینه اصلی می‌داند.

چمپیونات نوشت: یک سری اخبار است که آزمون نمی‌خواهد قراردادش را با زنیت تمدید کند و تصمیم دارد در تابستان بدون پرداخت مبلغی به باشگاه زنیت بابت رضایتنامه راهی تیمی دیگر شود.

طبق گزارش سایت ترانسفرمارکت، ستاره کشورمان 25 میلیون یورو قیمت دارد و باید دید سرنوشت آزمون در تابستان به چه شکلی رقم خواهد خورد.