دقیقه ۹۰ به ما اعلام شد بازی تماشاگر دارد

شاهرخ بیانی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال بازی کردند، استقلال تیم قابل احترامی است. مردم خوب و هواداران ما دیدند که نساجی چقدر خوب بازی کرد. یک هفته زمین صاف و هموار در اختیار برای تمرین داشتیم اما در گذشته مشکلات زمین تمرین داشتیم و بازیکنان ما دل و رمق بازی را نداشتند. استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم. دو سه موقعیت صدرصد را نتوانستیم گل کنیم و امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد.

وی افزود: خیلی خوب مقابل استقلال بازی کردیم، تیم ما زیر نظر ساکت الهامی سرمربی تیم شبانه روز تلاش می کند و هر روز بهتر از روز گذشته هستیم.

دقیقه ۹۰ به ما اعلام شد بازی تماشاگر دارد

مربی نساجی در مورد حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه اظهار داشت: دقیقه ۹۰ به ما گفته شد که بازی تماشاگر دارد زیرا اکثر هواداران ما اهل قائمشهر هستند و این خوب نیست که ساعت ۱۲ ظهر امروز به ما گفته شد بازی تماشاگر دارد. دیشب هم پیگیر بودیم گفتند بازی بدون تماشاگر خواهد بود. خوشحالم که حس و حال فوتبال با حضور تماشاگران برگشت و بازی قشنگ تر شد اما کاش هواداران نساجی هم می آمدند و بازی تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا می کردند.

در ابتدای نشست نیز مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه ای نساجی گفت: دیروز خواستار رسیدگی به زمین ورزشگاه شهید وطنی شدیم و خوشحالیم که استاندار صدای ما را شنید و قول دادند که این مساله پیگیری شود.