نمی‌دانم چطور علیه مس پنالتی گرفتند

مجید نصیری با اشاره به تساوی مس رفسنجان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: تمرینات خوبی را برای این بازی سخت پشت سر گذاشته بودیم و بازی پایاپای انجام دادیم؛ عملکرد خوبی هم داشتیم و توانستیم تیم بزرگ پرسپولیس را زیر فشار حملات خودمان قرار دهیم و موقعیت های خطرناکی هم داشتیم که متاسفانه گل نشدند، اما توانستیم نمایش خوبی ارائه دهیم و بهترین عملکرد را داشتیم.

او در مورد قضاوت داور دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: در مورد صحنه پنالتی تصاویر موجود است؛ من نمی‌دانم چرا به نفع پرسپولیس خطا گرفته شد چون آل‌کثیر پای نوشی‌صوفیانی را لگد کرد و به طرز عجیبی پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد؛ به نظرم بحث دیگری نمی‌توان کرد چون فیلم بازی موجود است و می‌توانیم ببینیم‌.

نمی‌دانم چطور علیه مس پنالتی گرفتند

این بازیکن در مورد میدان دادن ربیعی به جوان ها اضافه کرد: آقای ربیعی دیدگاه بسیار خوبی به جوان ها تیم دارد و برای او بازیکن جوان و با تجربه فرقی ندارد  و هر بازیکنی عملکرد بهتری داشته باشد داخل زمین قرار می گیرد.

مدافع میانی مس رفسنجان در خصوص شرایط این تیم در نیمه پایین جدول و اینکه چه زمانی شرایط‌شان بهتر می‌شود، اینطور واکنش نشان داد: مجموعه مس خوب و با برنامه است و امسال بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند، نمایش بهتری خواهیم داشت. هماهنگ شدن بازیکنان زمان‌بر است، ما هفته به هفته داریم بهتر کار می‌کنیم و مطمئنا هفته‌های آینده بیشتر از مس خواهید شنید. خدا را شکر مسیر خوبی را طی می‌کنیم و هر بازی کیفیت بهتری را ارائه می‌دهیم.

او در خصوص دیدار هفته آینده مس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت مسجدسلیمان بسیار قابل احترام است و ما امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را در این بازی بگیریم و ان‌شاالله با یک نتیجه خوب بازی را پشت سر بگذاریم.