شانس بزرگ سپاهانی‌ها در لیگ برتر+ عکس

سه سال حضور پیام نیازمند در اردوی طلایی پوشان اصفهانی که از لیگ هجدهم با امیرقلعه نویی آغاز شد و با پایان اولین سال مربیگری محرم نویدکیا خاتمه پیدا کرد، روزهای درخشانی را در خط دروازه سپاهان رقم زد و این دروازه بان در لیگ نوزدهم موفق شد با پشت سر گذاشتن بزرگانی چون عابدزاده و حجازی و شکستن رکورد حسین حسینی، بیشترین دقایق گل نخوردن را به نام خودش بزند.

به دلیل همین نمایش های بسیار خوب نیازمند بود که بسیاری از هواداران و البته کادر فنی سپاهان نگران عواقب جدایی‌اش بودند و انتخاب جانشین برای او بزرگترین دغدغه کادر فنی تیم بود که در آستانه شروع لیگ با حضور کریستوفر کنت درنهایت در مورد آن نتیجه گیری شد.

شانس بزرگ سپاهانی‌ها در لیگ برتر+ عکس

این دروازه بان اتریشی که سابقه حضور در فوتبال آلمان را دارد و از فوتبال یونان به لیگ برتر ایران پیوسته، آنطور که مربیان سپاهان می‌گوید به دلیل تبحرش در بازیسازی توانسته آنها را مجاب به خریدش بکند، ولی نمایشی که طی 5 هفته اخیر از این سنگربان دیده‌ایم، نشان می‌دهد که او در سایر فاکتورهای مورد نیاز یک گلر خوب نیز شرایط خوبی دارد.

کنت در 5 بازی اخیر توانسته 4 مرتبه دروازه‌اش را بسته نگه دارد که این موضوع نشان می‌دهد او توانسته شرایط خوبی را در غیاب نیازمند در خط دروازه طلایی پوشان رقم بزند و تک گلی هم که دریافت کرده روی پاس خوب شنانی و ضربه محکم سجاد دانایی از فاصله نزدیک بود تا این دروازه بان فرصتی برای واکنش نداشته باشد.

البته به استثنای مصاف با تراکتور که این تیم هم در اولین روز مربیگری سولدو به دنبال دفاع و کسب سه امتیاز بود، هنوز سپاهان با تیم های مدعی لیگ برتر روبرو نشده و باید دید این دروازه بان اتریشی در روزهایی که طلایی پوشان در مصاف با مدعیان لیگ نظیر استقلال، پرسپولیس و گل گهر روبرو می‌شوند، چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.