مبلغ قرارداد کوین یامگا و ژستد با استقلال لو رفت

باشگاه استقلال برای حضور در بیست و یکمین فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دست به خرید ۲ بازیکن  خارجی زد. کوین یامگا و رودی ژستد بازیکنان جدید خارجی تیم فوتبال استقلال هستند که هر کدام از آن‌ها با عقد قراردادی ۲ ساله به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوستند.

یامگا که پست اصلی‌اش وینگر راست است، موفق شده در بازی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن و فجر سپاسی مجموعا ۳ گل به ثمر برساند. عملکرد خوب یامگا باعث شده این بازیکن از امیدهای اصلی گلزنی آبی‌ها به حساب آید و تا حدودی بتواند خود را در ترکیب ثابت آبی‌ها جای دهد.

همچنین رودی ژستد از بازی مقابل فجر و نساجی مازندران به کار گرفته شد اما هنوز نتوانسته به هماهنگی با اعضای تیم برسد. این بازیکن همچنین پس از بازی مقابل نساجی از عملکرد خود رضایت چندانی نداشت و باید منتظر بازی‌های بعد و عملکرد این بازیکن ماند تا مشخص شود این بازیکن تا چه اندازه در تفکرات سرمربی آبی‌ها قرار خواهد گرفت.

مبلغ قرارداد کوین یامگا و ژستد با استقلال لو رفت

یکی از مسائلی که در شروع حضور این ۲ بازیکن در استقلال مطرح شد، بحث مبلغ قرارداد آنها است که تا اینجای کار گمانه‌زنی مختلفی صورت گرفته است. طبق پیگیری‌های انجام شده، ژستد با توجه به آپشن‌هایی که در قراردادش ذکر شده است، می‌تواند تا مبلغ ۴۸۰ هزار دلار از باشگاه استقلال بابت قراردادش دریافت کند و همچنین یامگا نیز با استقلال قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری امضا کرده است.

طبق پیگیری‌های انجام شده، ژستد تا اینجای کار ۱۶۰ هزار دلار از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است و یامگا هم ۵۰ هزار دلار از مبلغ قراردادش از باشگاه استقلال را گرفته است. یامگا از هفته دوم و ژستد از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب استقلال حضور داشتند و باید دید باشگاه استقلال در ادامه کار چه عملکردی بابت قراردادهای این بازیکنان در نظر خواهد گرفت.