واکنش میلیچ به خط خوردن نام طارمی از تیم ملی

مهدی طارمی ستاره این روزهای فوتبال ایران که درخششی جالب توجه و قابل ستایش در تیم پورتو در رقابت‎های مختلف این تیم در لیگ پرتغال و همچنین لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های مطرح از خود به جا گذاشته، طی مدت اخیر با اختلاف نظر با دراگان اسکوچیچ مواجه شده است. ماجرا زمانی آغاز شد که سرمربی کروات تیم ملی در گفتگویی که با یکی از رسانه‌های کشورش داشت به نقد تاکتیکی از بازیکنان ایران پرداخت. موضوعی که با واکنش توئیتری مهدی طارمی همراه شد. هرچند در ادامه مشخص شد که اسکوچیچ منظور دیگری از صحبت‌های مطرح شده خود داشته و ترجمه آن به شکلی باعث دلخوری بازیکنان ایرانی شده که واکنش طارمی را هم در پی داشته است.

با این حال مهدی طارمی به واسطه آن واکنش خود در اردوی آخر تیم ملی برای دو دیدار برابر سوریه و لبنان از سوی دراگان اسکوچیچ دعوت نشد و به نظر می‌رسد شرایط بازگشت وی به ادامه رقابت‌های تیم ملی در دیدارهای بعدی مهیا باشد.

واکنش میلیچ به خط خوردن نام طارمی از تیم ملی

میلیچ ، مدافع چپ پا و کروات فصل گذشته استقلال که رابطه نزدیکی نیز با دراگان اسکوچیچ دارد، در گفتگویی ضبط شده با برنامه یازده که به تازگی با اجرای خداداد عزیزی و با حضور چهره‌های مطرحی چون علی کریمی، آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری پخش می‌شود، واکنش جالبی به این اتفاقات داشته است.

مدافع کروات اسبق استقلال در این رابطه اینطور می‌گوید: درباره طارمی باید بگویم که متاسفم که این کار را کرد. فقط می توانم بگویم که او (مهدی طارمی) هرگز چنین کاری را در پورتو یا جای دیگری انجام نمی‌دهد. به خوبی می داند که چه کاری کرده. این یک بی احترامی است؛ نه فقط به مربی، بله به تمام هم‌تیمی‌ها و تمام طرفداران ایرانی و دوستداران ایران. من به طارمی احترام می‌گذارم. ول او هم مثل من به خوبی می داند که نمی‌تواند چنین کاری را انجام بدهد. اسکوچیچ مربی است که همه چیز را در دست دارد. انضباط و دیسیپلین می خواهد. او بازیکنانی را می خواهد که هر چیزی از آنها خواست انجام بدهند.

در ادامه میلیچ صحبت‌های جالبی نیز درباره چالش بین استقلالی‌ها و سرمربی این تیم با همتای خود روی نیمکت تیم ملی مطرح می‌کند و مدعی است دراگان اسکوچیچ توانسته فرهاد مجیدی را نسبت به درخواستش برای افزایش بازیکنان ملی‌پوش این باشگاه، قانع کند: یادم می آید که فصل قبل استقلال فقط یک بازیکن ملی پوش داشت  و استقلالی‌ها انتظار تعداد بیشتری داشتند مثلا 4، 5 یا 6 نفر. حتی فرهاد مجیدی سرمربی تیم همینطور فکر می‌کرد. اما وقتی اسکوچیچ برای او توضیح داد و همه را روی صفحه تلویزیون نشان داد مجیدی پذیرفت که استقلال نباید بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشد.