پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود

ناصر محمدخانی که به همراه همسرش در همایش سازندگان فوتبال ایران شرکت کرده بود، در این خصوص گفت: این همایش‌ها برای پیشکسوتان خوب است. بازیکنانی که در تیم ملی حضور داشتند و زحمت کشیدند، فوتبال به آنها مدیون است. مربیانی مثل ابوطالب، نایب، لارودی و... که سالها زحمت کشیدند، فوتبال ایران را پایه گذاری کردند. 

او ادامه داد: ما به هرجا رسیده‌ایم مدیون مربیانی هستند که خاک خوردند. امیدوارم این همایش ها ادامه دار باشد و از عزیزان زحمتکش قدردانی شود.

پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود

ستاره سابق پرسپولیس درباره وضعیت این روزهای سرخ‌پوشان تاکید کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و مشکلی نیست. بازی آخر را بردیم و شرایط روحی تیم خوب است. یک برد دیگر بیاورد،‌تیم روی غلتک می‌افتد و به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و ششمین قهرمانی پیاپی را به دست می‌آورد.

محمدخانی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: تیم ملی خیلی خوب نتیجه گرفته است. آقای اسکوچیچ تاثیرگذار بوده است. بعضی ها مغرضانه انتقاد می‌کنند اما مربی هم مثل بازیکنان زحمت کشیده است. شما فکر می‌کردید او در بازی آخر 6 تغییر در ترکیب ایجاد کند؟ به هر حال او شناخت دارد و به جوان اعتقاد دارد. تیم هم نتیجه خوبی گرفته و انشاالله راحت‌تر از دوره های قبل به جام جهانی خواهیم رفت.