مهدی طارمی ضرر کرد+عکس

مهدی طارمی به خاطر یکی از بازیهای لیگ پرتغال متضرر شد. ماجرای ضرر مهدی طارمی از این قرار است که در یکی از بازی های عجیب دنیای فوتبال شب گذشته تیم بلننسس با ۹ بازیکن (شامل ۲ دروازه بان) برابر بنفیکا در هفته دوازدهم لیگ پرتغال به میدان رفت.

بلننسس با وجود ۱۷ بازیکن کرونایی، در این مسابقه پا به میدان گذاشت و در همان نیمه نخست ۷ گل از بنفیکا دریافت کرد.

این بازی البته به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان بلننسس در ابتدای نیمه دوم نیمه تمام ماند و داور به نشانه پایان بازی در سوت خود دمید اما اتفاقات مسابقه به ضرر مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو شد.

مقایسه جالب بین مهدی طارمی و ابراهیموویچ

در این بازی، «داروین نونز» مهاجم تیم بنفیکا سه بار گلزنی کرد و تعداد گل های خود را در لیگ پرتغال به ۸ گل افزایش داد. به این ترتیب داروین یک گل بیشتر از مهدی طارمی به ثمر رساند و در جدول گلزنان بالاتر از او قرار گرفت.

مهدی طارمی ضرر کرد

البته مهدی طارمی امشب و در بازی پورتو با ویتوریا این فرصت را دارد که تعداد گل های خود را افزایش بدهد و جایگاه خود را در جدول گلزنان بالاتر ببرد.

در حال حاضر «لوئیس دیاز» از پورتو با ۹ گل در صدر جدول گلزنان است و داروین، طارمی ، «سایمون بانزا» و «فران» در رده های بعدی قرار دارند.

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر ، بازیکن پست مهاجم فوتبال است

تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما از 6 سالگی فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد سپس به پرسپولیس رسید و حالا در تیم ملی و در «پورتو» پرتغال می درخشد

قد مهدی طارمی 187 سانتی متر و وزن مهدی طارمی 79 کیلوگرم است. راست پا می باشد اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد

خانواده مهدی طارمی

مهدی طارمی در محله صیادان بوشهر بنام «شغاب» به دنیا آمد است ، پدرش علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال و مادرش نیز خانه دار می باشد

فرزند آخر است و برادرش بنام محمد (بازیکن فوتبال) و یک خواهر هم دارد

عکس مهدی طارمی

پدرم «علیشاه طارمی» یک بازیکن دفاع وسط بود که هم دوره هایش از بازی های خوب او تمجید می کنند و من با تشویق ایشان به سمت فوتبال رفتم

در آن سال ها که هم سن و سالهای من سوار بر لنح و به صیادی می رفتند ، من در هوای گرم بوشهر در زمین های خاکی فوتبال تمرین می کردم !

مهدی فوتبال را بصورت جدی از سال 1377 وقتی 6 ساله بود زیر نظر پدرش در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کرد و در سال 1381 وارد تیم جوانان «برق بوشهر» شد

سپس در تیم «حیات بوشهر» بازی کرد و در سال 1384 به جوانان «باشگاه ایرانجوان» پیوست و سال 1387 وارد رده بزرگسالان این تیم شد.