به گزارش افکار نیوز،حسن واحدی در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط حاکم بر بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران و همچنین اظهار نظرهایی که توسط برخی از مدیران عامل باشگاهها در این خصوص صورت می گیرد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر نهادهای مسئول هرچه سریعتر وارد عمل نشوند، رفتار ناشیانه برخی از مدیران عامل باشگاه ها فوتبال را زمین گیر خواهد کرد.

وی در همین خصوص افزود: این گونه عملکردها در بازار نقل و انتقالات جز تباهی و نابودی فوتبال چیزی به همراه نخواهد داشت. متاسفانه در شرایط فعلی بخش اعظمی از نابسامانی ها و در جازدن های فوتبال نتیجه عملکرد غلط بعضی از مدیران ناشی باشگاهها در سالهای گذشته است و در حال حاضر بعضی از مدیران نیز به جای درس گرفتن از اشتباهات و عملکرد مدیران سابق، با اشتباهات خود کمر به نابودی فوتبال بسته اند.

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه مس کرمان تاکید کرد: دادن پیشنهادهای کلان خارج از عرف و ظرفیت فوتبال، کشیدن چک و اعطای پولهای نقد خارج از چارچوب قرارداد و مواردی از این قبیل و همچنین تصاحب بازیکنان تیم‌های دیگر و بستن قرارداد با آنها، با اصول و روح حاکم بر فوتبال مغایرت داشته و آن را به سمت پرتگاه می برد.

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال و اتحادیه باشگاهها برای سرو سامان دادن به آشفته بازار نقل و انتقالات باید وارد عمل شوند، گفت: بازار نقل و انتقالات فوتبال نباید خارج از چارچوب و منطق حاکم بر آن عمل کند و نباید توسط مدیران ناشی دستخوش هرج و مرج شود.

واحدی تاکید کرد: قراردادها در این بازار باید متناسب با ظرفیت اقتصادی کل بازار فوتبال ایران باشد اما متاسفانه دادن پیشنهادهای میلیاردی، بدون توجه به ظرفیت و توان این بازار، اثرات نامطلوب در آن خواهد گذاشت.