بازیکن پرطرفدار پرسپولیس را نا امید کرد

عیسی آل کثیر هفته هاست موفق نشده عملکرد قابل قبولی از خودش نشان بدهد. آل کثیر که با استقبال صد در صدی گل محمدی مواجه بوده و حتی در بدترین روزهایش نیز در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد، هنوز نتوانسته پاسخ این مثبت اندیشی کادرفنی را بدهد و آن قدر در این فوتبال تجربه دارد که بداند هر چهره دیگری سرمربی پرسپولیس بود باید از مدت‌ها قبل روی نیمکت می‌نشست.

اما درست یا غلط یحیی گل محمدی حتی در روز‌های بد نیز از او استفاده می‌کند و جالب این که تا آخرین لحظه نیز با ادامه حضورش در میدان به او فرصت می‌دهد. فرصتی که اگر در اختیار دیگر مهاجمان پرسپولیس قرار می‌گرفت شاید شاهد وضعیت متفاوتی بودیم.

عکس عیسی آل کثیر

جالب این که حامد پاکدل فرصتی برای حضور در میدان ندارد و مهدی عبدی که هر وقت پا به زمین گذاشته شکل بازی را تغییر داده و عامل تحول پرسپولیس بوده همچنان مهاجم شماره ۲ است.

در این میان البته گل محمدی تفکرات خاص خودش را دارد که به عنوان مربی موفق پرسپولیس باید به آن احترام گذاشت، اما روز‌ها یکی پس از دیگری برای آل کثیر می‌گذرد و او باید به این روند بازی اش پایان دهد.

طعنه آمیز زمانی است که به آمار نگاه می‌کنیم و در همین بازی آخر متوجه می‌شویم پرسپولیس در نیمه اول و با حضور آل کثیر به عنوان مهاجم یک، حتی یک ضربه به سمت دروازه حریف نداشت و بدون موقعیت گل به رختکن رفت. البته این روند در نیمه دوم بهتر شد که به هرحال با حضور مهدی عبدی هم خط حمله پرسپولیس متحول و هم پرسپولیس موفق به گلزنی شد.

بدون هیچ تردیدی آل کثیر همچنان امید اول گلزنی پرسپولیس محسوب می‌شود و تمام امید هواداران و کادرفنی پرسپولیس به درخشش و گلزنی او در دربی بزگ پایتخت است. حالا باید دید با این وضعیت و روندی که عیسی در پیش گرفته پاسخ توقعی که از او می‌رود را خواهد داد یا نه.

بیوگرافی عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر بازیکن سرشناس و جوان فوتبال کشور در ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۸ در شهر میانرود دزفول به دنیا آمده است، وی از همان کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشته است ولی به درس و مدرسه اصلاً علاقه نداشته و تحصیلات خود را تا مقطع زیر دیپلم خوانده است و تمام تمرکز و هدف دوران کودکی و نوجوانی اش را روی فوتبال گذاشته است.

عیسی آل کثیر سابقه فعالیت در تیمهایی چون پیکان، استقلال اهواز ، الیدر بندر کنگ، آلومینیوم هرمزگان، نفت تهران، پیکان، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس را دارد.

بیوگرافی عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر در سن ۱۸ سالگی وارد تیم شهرداری دزفول شد. وی برای اولین بار در سال ۸۹ فعالیت خود را با باشگاه فوتبال استقلال اهواز آغاز نمود و بمدت یک فصل برای این تیم به میدان رفت سپس در سال ۱۳۹۰- ۱۳۹۱ لیگ، به باشگاه فوتبال پیکان پیوست و توانست در این تیم ۱۲ بار بازی کند.

عیسی آل کثیر در سال ۹۲ در سن ۲۴ سالگی به تیم الیدر بندر کنگ رفت و در ۱۹ مسابقه برای این تیم حضور پیدا کرد و موفق شد ۷ گل به ثمر برساند.

بدین ترتیب عیسی آل کثیر در فصل ۲۰۱۳- ۲۰۱۴ بمدت یک فصل با تیم آلومینیوم هرمزگان قرار داد بست، وی ۱۹ بار برای این تیم به میدان رفته و ۱۱ گل زد سپس او پس از بازی در تیم آلومینیوم، از فصل ۲۰۱۵ با امضای قراردادی سه ساله به باشگاه نفت تهران پیوست. وی در ۵۹ مسابقه در لیگ فوتبال ایران ده گل را به نتیجه رساند.

همینطور او در این تیم در جام حذفی فوتبال ایران ۱۳۹۶- ۱۳۹۵ به قهرمانی رسید. وی در تاریخ ۲۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۷ با قراردادی بمدت یک سال شاگرد مجید جلالی در باشگاه فوتبال پیکان شد. او در طول یک سال توانست برای این تیم، در ۲۵ بار حضور در میدان ۸ گل بزند.

عیسی آل کثیر پس از توافق با مدیر عامل تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر نوزدهم، شاگرد دراگان اسکوچیچ بود. ایشان در طول یک سال در این تیم ۲۶ بازی کرد و ۱۲ گل در لیگ، حاصل عملکرد او بود.

عیسی آل کثیر در مورخه ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۹، با امضا قرارداد دو ساله به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست. نخستین بازی او برای این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲ در تاریخ ۲۵ شهریور ۹۹ در ورزشگاه بنیاد قطر در مسابقه ای برابر التعاون بود که نتیجه ی آن با پیروزی ۱ بر ۰ پرسپولیس همراه شد. او با درخشش در جام باشگاه های آسیا، عملکرد خوبی در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ داشت و با ۴ گل به محبوبیت رسید.