کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی پرسپولیس؟

کمال کامیابی‌نیا یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس در چند سال اخیر بوده که نقش قابل توجهی را در خط هافبک این تیم ایفا کرده و در جمع ستاره های سرخ قرار داشته است.

کامیابی نیا خرداد ماه سال جاری و در اردوی تیم ملی آسیب دید و چند بازی آخر فصل را از دست داد اما هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.

کمال کامیابی نیا در اولین بازی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم برابر فولاد در دقیقه آخر به میدان رفت اما در پنج دیدار بعدی غایب بود تا اینکه در بازی هفته ششم پرسپولیس برابر صنعت نفت به میدان رفت. کامیابی‌نیا در این دیدار و پس از مصدومیت احسان پهلوان در دقیقه ۲۶ جایگزین او شد و در پست هافبک دفاعی به میدان رفت.

کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی پرسپولیس؟

حالا به نظر می‌رسد با توجه به نیمکت‌نشینی رضا اسدی در بازی قبل، باز هم یحیی گل‌محمدی این فرصت را در اختیار کامیابی‌نیا بگذارد و برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی از او استفاده کند.

بیوگرافی کمال کامیابی تنیا

کمال کامیابی نیا (زاده 28 دی 1367) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های مس کرمان، راه آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران را دارد و در 5 تیر 1394 به پرسپولیس پیوسته است.

کمال کامیابی نیا در حال حاضر بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران می باشد .

کامیابی نیا مثل بسیاری دیگر از بچه های تهران فوتبال را از شهرستان شروع کرد. مس کرمان نخستین باشگاه او بود که سال 1382 در رده جوانان پذیرای کمال شد. سال 86 کامیابی نیا وارد فهرست تیم اصلی مس شد و در لیگ هفتم حرفه ای تا لیگ هشتم برای کرمانی ها در ایران و آسیا بازی کرد. تابستان 1388 به تهران آمد و راه آهن را تا لیگ دهم همراهی کرد.کمال کامیابی نیا در حال حاضر بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران می باشد .

سپس در ادامه سنت قراردادهای دو ساله ادوار یازدهم و دوازدهم (92-90) را در تیم شهرداری تبریز گذراند و تابستان 1392 دوباره به تهران آمد تا پیراهن نفت را بر تن کند. کمال فصل سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر را با نفت بود و تابستان 1394 با قراردادی دو ساله پرسپولیسی شد.

خواهر کمال کامیابی نیا همسر فوتالیست پرافتخار لیگ برتر ایران حمیدرضا رجبی از بازیکنان پیشکوست فوتبال سایپا و مربی فوتبال می باشد.