لحظه شماری ستاره نفت مسجد سلیمان برای بازی با پرسپولیس

میثم نقی‌زاده در خصوص دیدار نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان که با یک پنالتی بحث برانگیز منجر به شکست شاگردان فراز کمالوند شد، اظهار داشت: بازی خیلی خوب و درگیرانه‌ای برگزار شد. حریف ما بازیکنان با کیفیت و سرمربی خیلی خوبی داشت. به هرحال یک پنالتی برای آن‌‌ها گرفته شد که بهتر است کارشناسان در موردش نظر بدهند اما احساسم این است که اگر آن صحنه پنالتی باشد، یک پنالتی هم برای ما باید گرفته می‌شد. در کل از نظر فنی بازی خوبی بود. قسمت مس رفسنجان شد و به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما هم باید خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان مورد غیبت فراز کمالوند مقابل پرسپولیس گفت: متاسفانه شرایط طوری شد که سرمربی ما مقابل مس رفسنجان کارت قرمز گرفت اما به هرحال همکاران او کنار زمین هستند. ما بازیکنان هم باید با تمرکز بالا و عاقلانه کار کنیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و در کنار آن امتیاز خوبی هم بگیریم.

لحظه شماری ستاره نفت مسجد سلیمان برای بازی با پرسپولیس

نقی‌زاده در مورد اینکه فردا مقابل تیم اسبق خودش به میدان می‌رود، عنوان کرد: حدود 9سال از حضورم در پرسپولیس می‌گذرد ولی هر بار که مقابل این تیم بازی می‌کنم انگیزه و لذت خاصی برایم دارد. من پرسپولیس را دوست دارم اما در هر تیمی بودم تمام تلاشم را کردم تا برای تیمم مثمر ثمر باشم. فردا هم قطعا همینطور خواهد بود. ان‌شاالله تمام بچه‌ها بازی بسیارخوبی را انجام بدهند تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس و اینکه به نظر می‌رسد شرایط بهتری نسبت به هفته‌های گذشته پیدا کرده، گفت: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است. در هر شرایطی چه سرحال باشد و چه نباشد، تیم خطرناکی است. شاید آن‌ها در چند بازی ریتم خوبی نداشتند اما الان شرایط خوبی دارند. ما هم برای یک بازی سخت آماده هستیم. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که نتیجه خوبی بگیریم. نمی‌دانم فردا تماشاگر به استادیوم می‌آید یا نه اما امیدوارم بازی خیلی خوبی برگزار شود و مردم در خانه‌هایشان از دیدن آن لذت ببرند.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان در موردپرداخت 30درصد از قرارداد بازیکنان پیش از این بازی اظهار داشت: طبق قانون، وزارت نفت نمی‌تواند به تیم‌های حرفه‌ای کمک کند. به همین خاطر شرایطی شد که از ابتدای فصل تا چند روز پیش پولی نگرفتیم. این مساله از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها را اذیت کرد. آن‌ها فوتبالیست‌هایی هستند که وضعیت مالی آنچنانی هم ندارند و نمی‌توانم بگویم این مبالغ برایشان پولی نیست. خداراشکر با تلاش و زحمت مدیران باشگاه این هفته 30درصد برایمان واریز شد ولی امیدوارم از این به بعد شرایطی ایجاد شود که بازیکنان از نظر روحی و روانی دچار مشکل نشوند و در بازی‌های آینده با تمام تمرکز به مصاف حریفان بروند.