از سیر تا پیاز زندگی ارسلان مطهری| ماجرای گیتار ارسلان مطهری

ارسلان مطهری مهاجم گلزن استقلال از چهره های محبوب هواداران استقلال است که با شادی گل معروف زدن گیتار بسیار مشهور شد.

بیوگرافی کامل امیر ارسلان مطهری بازیکن استقلال

به گزارش افکارنیوز، ارسلان مطهری متولد ۱۹ اسفند ۱۳۷۱ در گرمسار است. قد ارسلان مطهری 1 متر و 80 است.

شماره پیراهن ارسلان مطهری

ارسلان مطهری در استقلال 72 و پست این بازیکن مهاجم است.

ارسلان مطهری فوتبال خود را از زیر ۱۹ سال استیل آذین شروع کرد و پس از آن به داماش تهران پیوست. ارسلان مطهری مدتی را هم به بازی در تیم زیر ۲۱ سال مقاومت تهران بازی کرد و بعد از آن نیز با بازی خوب خود از موجبات قهرمانی زیر ۲۱ ساله‌های نفت در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مسابقات لیگ برتر آسیا ویژن تهران شد.

بیوگرافی ارسلان مطهری

ارسلان مطهری در نفت تهران

مطهری در ۲۴ مه ۲۰۱۴ با قراردادی سه ساله به نفت تهران پیوست.او اولین بازی خود را در ۷ اوت ۲۰۱۴ در برابر راه‌آهن به عنوان بازیکن تعویضی حسین ابراهیمی انجام داد[۳] و اولین گل خود را هم در برابر گسترش فولاد زد، که این بازی با نتیجه ۱–۱ تساوی خاتمه یافت.در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۵، مطهری با زدن گل پیروزی نفت در برابر الشباب، اولین پیروزی باشگاه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد.

ارسلان مطهری در استقلال

ارسلان مطهری، مهاجم قبلا در ذوب آهن بازی می کرد که در سال 1398 به استقلال پیوست.

ارسلان مطهری که در نیم فصل اول لیگ نوزدهم با پیراهن ذوب آهن موفق به ثبت 5 گل شده، طی فصول اخیر همواره با شایعه حضور در استقلال همراه بود و بارها تمایل خود را به این انتقال اعلام کرده بود و اکنون به این رویای خود دست یافته است.

ارسلان مطهری در استقلال

این مهاجم 26 ساله، سابقه حضور در نفت تهران، پارس جنوبی و همچنین تراکتور را نیز در کارنامه دارد و سابقه دو بار گلزنی به استقلال را با پیراهن تیم‌های ذوب آهن و نفت تهران در کارنامه او ثبت شده است و اکنون امیدوار است با حضور در جمع شاگردان فرهاد مجیدی به عنوان اولین خرید زمستانی آبی‌ها، با دستیابی به رویای همیشگی خود، در امر گلزنی برای این تیم نیز موفق عمل کند.

در شهر گرمسار به دنیا آمده است، فوتبال را مثل همه از کوچه و خیابان شروع کرد تا اینکه در سال 1387 وقتی 16 ساله بود در تیم استیل آذین تست داد.

مهاجم گلزن استقلال؛ در تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۲ سال ای‌اف‌سی ۲۰۱۳ حضور داشت و دو بازی در برابر زیر ۲۲ سال ژاپن[۶] و زیر ۲۲ سال استرالیا انجام داد.

عکس ارسلان مطهری

ارسلان مطهری در تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ توسط نلو وینگادا دعوت شد.نام وی در لیست تیم امید در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال ای‌اف‌سی ۲۰۱۶ حضور داشت. او بعنوان بهترین بازیکن قهرمانی فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا ۲۰۱۵ انتخاب شد. مطهری در این تورنمنت ۳ گل به ثمر رساند که یکی از آنها در بازی فینال در برابر سوریه بود که ایران ۰–۲ پیروز شد. در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶، مطهری در فینال گل نخست ایران را در برابر سوریه به ثمر رساند و به نخستین قهرمانی ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال ای‌اف‌سی ۲۰۱۶ کمک کرد.

ارسلان مطهری در تیم ملی

ارسلان مطهری در مه ۲۰۱۵ توسط کارلوس کیروش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

افتخارات امیرارسلان مطهری

بهترین بازیکن قهرمانی فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا: ۲۰۱۵

پدیده لیگ برتر فوتبال ایران: ۹۴–۱۳۹۳

تصادف ارسلان مطهری

مهاجم تیم نفت تهران در محور شریف‌آباد به شهرستان پاکدشت دچار سانحه رانندگی شد.

پدر ارسلان مطهری با تایید خبر تصادف پسرش اظهار کرد: اتومبیل امیر ارسلان در نزدیکی شریف آباد واژگون شد و بلافاصله به بیمارستان اعزام شد و آنجا اقدامات درمانی اولیه برای فیت کردن گردن و کمرش انجام گرفت. شکر خدا امیر ارسلان مشکل حاد دیگری نداشته و امیدواریم از ناحیه کمر هم که احساس ناراحتی می کند با مشکل حادی مواجه نشده باشد. در حال حاضر بنده کنار اتومبیل هستم و قرار است امیر ارسلان را از بیمارستان زعیم پاکدشت به بیمارستانی در تهران اعزام کنند.

واکنش ارسلان مطهری به تصادف ماشین

ماشین ارسلان مطهری در سال 96 تصادف کرد. ارسلان مطهری درباره با اشاره به اتفاق تلخ ابتدای سال 96 برای خودش در مسیر بازگشت به تهران اظهار داشت: زیاد نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم چون یک اتفاق تلخ بود که هنوز هم فکر کردن به آن لحظه حالم را بد می‌کند.

وی ادامه داد: روی یک اشتباه و غفلت در رانندگی این حادثه به وجود آمد اما باور کنید فقط می‌توانم بگویم. خدا من را در آن اتفاق بغل کرد و از مرگ نجاتم داد چون وقتی من را از ماشین مچاله شده بیرون کشیدن، همه گفتند انتظار یک مُرده یا یک قطع عضوی را داشتیم. به هر حال به خیر گذشت و خدا را بابت این لطفش شاکر هستم.

این بازیکن درباره مصدومیت به وجود آمده از این تصادف و زمان بازگشتش به تمرینات تیمش گفت: قرار است امروز و فردا یک عکس دیگر از دست و ستون فقراتم که در تصادف آسیب دید، بگیرم. در صورتی که مشکلی نباشد کار نرم دویدن را آغاز می‌کنم و سپس به تمرینات تیم اضافه می‌شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این خیلی زشت است که یک اسطوره مثل علی دایی را بیاوری و بعد با رها کردن کار بگویی، هر چه پیش آید عشق است. اگر به ما دروغ نمی‌گفتند و از این تیم حمایت می‌شد الان مدعی قهرمانی بودیم.

ارسلان مطهری در پرسپولیس

 ارسلان مطهری بازیکنی است که خیلی قبل از آنکه با استقلال قرارداد امضا کند از علاقه اش به این تیم صحبت کرده بود اما عکسی از این بازیکن منتشر شد که او در دوران جوانی خود روی نیمکت پرسپولیس نشسته و با پیراهن این تیم به نظر بازی دوستانه قرمزها را تماشا می کند.

اما ماجرای این عکس جنجالی چیست؟ قضیه مربوط به لیگ دوازدهم می شود، جایی که ارسلان مطهری در تیم مقاومت بازی می کرد و در این تیم آقای گل فوتبال ایران در رده امیدها شده بود.

ارسلان مطهری در پرسپولیس

در آن زمان سرمربی وقت نیروی مقاومت به ارسلان مطهری گفته بود  می تواند در تست پرسپولیس که علی دایی سرمربی آن است شرکت کند و این بازیکن هم به درخواست سرمربی خود پاسخ مثبت داد.

ارسلان مطهری در اردوی پرسپولیس در سرعین شرکت کرد و در اتفاقی جالب توسط علی دایی در یک بازی دوستانه در پست دفاع راست به بازی گرفته شد چراکه در آن زمان حمیدرضا علی عسگری مصدوم بود و سرمربی وقت پرسپولیس این بازیکن را در پست جدید تست کرد.

در نهایت ارسلان مطهری چهار پنج روز با پرسپولیس تمرین کرد و با وجود اینکه علی دایی هم از شرایط او در پست دفاع راست راضی بود این بازیکن ترجیح داد یک سال دیگر در مقاومت تهران بازی کند چراکه هم از بچگی طرفدار استقلال بود و هم می خواست در پست مهاجم فوتبال خود را ادامه بدهد.

ارسلان مطهری در پایان همان سال و با شروع لیگ سیزدهم با نفت تهران قرارداد امضا کرد و در همان سال بود که دوران حرفه ای در فوتبال شروع شد. نکته جالب در مورد ارسلان مطهری این که او چند سال بعد از حضوردر پرسپولیس دوباره با علی دایی در نفت تهران کار کرد و در این سال ها ارتباط خوب دو طرف حفظ شده است.

ارسلان مطهری بعد از سال ها ابراز علاقه به استقلال در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم با این تیم قرارداد امضا کرده و در این مدت آمار فوق العاده ای در گلزنی از خود ثبت کرده است.

ازدواج ارسلان مطهری

امیرارسلان مطهری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

استوری ارسلان مطهری علیه پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با سه گل برابر الهلال عربستان شکست خورد. پس از این شکست، ارسلان مطهری مهاجم استقلال با انتشار یک استوری و کری خوانی به این باخت واکنش نشان داد. الهلال در مرحله قبل با دو گل استقلال را شکست داده بود.

استوری ارسلان مطهری علیه پرسپولیس

گیتار ارسلان مطهری

ارسلان مطهری که به شادی گل‌های گیتارزنی در مسابقات لیگ برتر با پیراهن استقلال مشهور شده است بعد از شکست پرسپولیس در دربی با یک گیتار الکترونیکی در زمین مسابقه حاضر شد که شادی او و سایر بازیکنان با این گیتار مورد توجه قرار گرفت.

گیتار ارسلان مطهری

مطهری پس از بازی مشخص کرده که این گیتار یک هدیه از سوی سامان جلیلی، خواننده پاپ طرفدار استقلال بوده که پیش از مسابقه به او هدیه کرده است.

ماجرای عصبانیت پرسپولیسی ها از ارسلان مطهری

پرسپولیسی‌ها به‌علت آنکه ارسلان مطهری، مهاجم آبی‌ها در مصاحبه‌ خود بعد از دربی پایتخت چند بار به جای استفاده از اسم پرسپولیس از واژه پیروزی استفاده کرد، از او به شدت ناراحت شدند.