ترکیب اصلی استقلال در مقابل پرسپولیس در دربی 97+جزئیات

ترکیب استقلال در مقابل پرسپولیس مشخص شد. استقلال در حالی میزبان این بازی بدون تماشاگر خواهد بود که شاگردان فرهاد مجیدی در 4 هفته گذشته رنگ برد را ندیده‌اند و از چند روز قبل این گمانه‌زنی مطرح شده که شیشه عمر مجیدی دست یحیی گل‌محمدی و شاگردانش است و نتیجه دربی شاید روی آینده همکاری استقلال با مجیدی تاثیرگذار باشد.

آنطرف میدان، پرسپولیس که در سه بازی متوالی موفق به کسب پیروزی نشده بود، با دو برد متوالی مقابل تیمهای نفتی لیگ آماده دربی شده و به لحاظ روحی، شرایط بهتری به نسبت رقیب سنتی‌اش دارد.

انگیزه‌های مجیدی و گل‌محمدی: مجیدی با برد دربی نه تنها به دنبال اولین بردش در این بازی در لیگ برتر و در جریان بازی است بلکه 3 امتیاز این بازی، می‌تواند تا حد قابل توجهی، انتقادها نسبت به او و تیمش را کاهش دهد. یحیی هم که تا امروز فقط یکبار برنده دربی شده به دنبال گرفتن انتقام حذف تیمش توسط استقلال از فصل گذشته جام حذفی است.

ترکیب اصلی استقلال در مقابل پرسپولیس در دربی 97+جزئیات

امکان صدرنشینی: استقلال شانس صدرنشینی ندارد اما در صورتی که سپاهان مقابل گل گهر شکست بخورد و پرسپولیس برنده دربی شود، شاگردان یحیی می‌توانند به صدر جدول برسند.

دیدار حیاتی برای مدیران: طی یکی دو روز گذشته اظهارات مصطفی آجورلو و مجید صدری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته که حتما در جریان آن هستید. این بازی برای مدیران دو باشگاه هم اهمیت بسیار زیادی دارد و همین موضوع حساسیت دربی 97 را بیشتر از قبل کرده است. آجورلو دیروز خطاب به شاگردان مجیدی گفته است: مدیرعامل حریف مدعی شده که ما تیم دوم ایران هستیم اما به آنها نشان می دهیم تیم اول ایران و بهترین تیم آسیا هستیم.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با صنعت نفت به تساوی 1-1 رسید و پرسپولیس با یک گل از سد نفت مسجدسلیمان گذشت.

وضعیت در جدول: استقلال با 13 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و پرسپولیس 14 امتیازی تیم دوم جدول است.

شنبه 13 آذر

استقلال - پرسپولیس ساعت 16

تیم داوری: موعود بنیادی‌فرد- حسن ظهیری- علیرضا ایلدورم- علی صفایی

ترکیب استقلال در دربی امروز

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد