آقای خاص باز هم عصبانی شد!

آاس رم پس از 16 بازی و کسب 25 امتیاز تیم پنجم جدول فوتبال ایتالیاست و با میلان صدرنشین فاصله ای 13 امتیازی دارد. مورینیو که فصل جاری هدایت رم را برعهده دارد شب گذشته دومین شکست خانگی خود به عنوان مربی در فوتبال ایتالیا را تجربه کرد و البته دومین شکست متوالی تیمش در هفته های اخیر نیز محسوب می شد.

از مورینیو انتقادات زیادی می شود با این حال سرمربی پرتغالی معتقد است با توجه به داشته هایش، این حجم از انتقادات منصفانه نیست.

پس از شکست 0-3 برابر اینتر، مورینیو در نشست خبری حاضر شد و قبل از هر اظهارنظری رو به خبرنگاران گفت:« کار شما بسیار ساده تر از ما مربیان است و به همین دلیل است که درآمد بیشتری داریم.»

آقای خاص باز هم عصبانی شد!

مورینیو از پاسخ دادن به سؤالات گزارشگر شبکه DAZN و دیگر خبرنگاران خودداری کرد اما روبروی دوربین نظر خود را اینگونه بیان کرد:« من از استودیو(شبکه DAZN) عذرخواهی می‌کنم، همینطور از مردم داخل منازل که شاید به شنیدن سؤالات آنها علاقه داشته باشند. اینتر در شرایط عادی از ما قوی‌تر است. در شرایط غیرعادی اما آنها خیلی قوی‌تر از ما هستند. فصل قبل آنها با 29 امتیاز اختلاف نسبت به رم کارشان را به پایان رساندند. امروز هم با مصدومان و محرومانی که داشتیم، کارمان خیلی سخت بود.