هشدار جدی رئیس فدراسیون فوتبال به مجلس

بحث ورود زنان به ورزشگاه با جدیت بالای فیفا مواجه شده و فدراسیون فوتبال ایران بر اساس تعهدات خود بایستی تا پایان سال این موضوع را نهایی کند. در همین راستا صحبت هایی بین عزیزی خادم با اینفانتینو در قطر انجام شد و قرار است رئیس فیفا به زودی در تهران حضور پیدا کند. یکی از موضوعاتی که قرار است در حضور اینفانتینو در تهران مورد بررسی نهایی قرار بگیرد، موضوع حضور زنان در ورزشگاه خواهد بود و به گفته رئیس فدراسیون فوتبال ایران، ضرب الاجل فیفا زودی به پایان می رسد و باید هر چه سریع تر تکلیف مشخص شود.

عزیزی خادم در بخشی از صحبت های امروز خود در مراسم بزرگداشت زنده یاد پرویز دهداری با اشاره به اهمیت بالای موضوع ورود زنان به ورزشگاه، از به یک ضرب الاجل اشاره کرده و گفت: دولت مصوب کرد و الان منوط کردند به مجلس و فیفا در تاریخ 10.12.1400 مصوبه نهایی را خواهد خواست. صحبت هایی در قطر هم انجام دادیم. فیفا ضرب الاجلی را از سال گذشته تعیین کرده بود. امیدوارم که تا دوازدهم اسفند ماه، مجلس شورای اسلامی با درایت و عقلانیت خود تمصمی را بگیرد که کام ملت را شیرین کنیم.

هشدار جدی رئیس فدراسیون فوتبال به مجلس

او با تاکید به اینکه زمان زیادی برای حل موضوع یاد شده وجود ندارد ادامه داد: تیم ملی ایران بهمن ماه به لطف الهی به جام جهانی صعود خواهد کرد و این سریع ترین صعود تاریخ فوتبال ایران خواهد بود. بعد از آن دیگر تایم فیفا به پایان می رسد. بهمن ماه خود اینفانتینو به ایران خواهد آمد که انشالله مصادف باشد با جشن صعود تیم ملی ایران که هدیه بزرگی به ملت ایران در شرایط سخت اقتصادی خواهد بود.

عزیزی خادم از مجلس شورای اسلامی خواست تا در تصمیم گیری خود در این موضوع حساسیت زیادی به خرج بدهد. او به صورت سر بسته از عواقب سختی که در انتظار فوتبال ایران در صورت عدم حل مشکل ورود زنان به ورزشگاه است صحبت کرده و گفت: امیدوارم هر کس که توانی دارد کمک کند تا فضا بی دلیل پیچیده نشود. سه تا خوان را گذراندیم؛ مجمع فدراسیون فوتبال و اساسنامه، فیفا و دولت؛ الان در مرحله چهارم انشالله مجلس تایید کند تا فوتبال ایران به سمت خدای نکرده مسائل بحرانی نرود.