راه فرار فرهاد مجیدی در این روزها

استقلال در دربی تهران به نتیجه تساوی رسید تا آبی ها برای پنجمین هفته متوالی در گرفتن ۳ امتیاز ناکام باشند. اگرچه فرهاد مجیدی در این هفته ها بحث اشتباهات داوری را در نتایج این تیمتاثیرگذار دانسته است اما کم کم صدای اعتراض هواداران در فضای مجازی نسبت به نتایج استقلال شنیده میشود.

طی روزهای اخیر هم برخی از پیشکسوتان استقلال عملا شمشیر را از روی برای سرمربی جوان استقلال بسته اند تا زنگ خطر برای سرمربی آبی ها به صدا در آمده باشد. همه اینها یعنی فرهاد باید هر چه سریعتر اولین ۳ امتیاز لیگ برتری را به دست بیاوردتا دست کم برای مدتی شعله اعتراضات علیه روند نتایج تیم او خاموش شود.

برای این اتفاق هم بهترین فرصت برای فرهاد و شاگردانش دیدار برابر پیکان است. استقلال در صورتی که موفق نشود از بازی برابر پیکان برنده خارج شود برای ششمین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام بوده است.

راه فرار فرهاد مجیدی در این روزها

فراموش نکنیم آبی ها باید در هفته دهم برابر سپاهان مدعی قرار بگیرند. تیمی که حتی بردن آن در آزادی هم سخت به نظر می رسد. آیا فرهاد و تیمش با گرفتن ۳ امتیاز بازی برابر پیکان به ناکامی های ۵ هفته اخیر استقلال پایان می هند تا اینکه احتمال دارد آبی ها با ناکامی دوباره برابر تیم مجتبی حسنی به مصاف سپاهان بروند.

دیداری که شاید مجیدی را با «نحس ترین ۷ » دوران حرفه ای اش مواجه کند. در صورت ناکامی استقلال در دو بازی آینده رکورد نبردن آبی ها در لیگ برتر به ۷ بازی خواهد رسید. رکوردی که شاید سرنوشت مجیدی روی نیمکت استقلال را تغییر دهد.